C3 prikaz goriva

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.768
113
Vceraj vzamem sestrin avto, C3 1.4, letnik okoli '06, lucka sveti, niti koliko km se lahko naredim ne kaze, ker je ze pod 30.... Grem na pumpo in dam noter za 10 eur. Ko vzgem, stevec ne pokaze spreembe v kolicini goriva. Se odpeljem in vse do sedaj se stanje ni spremenilo. Zdej, da bi tankal mimo ali da bi me Petrol prinesel okoli za 10 eur se mi zdi nemogoce, po bencinu ni nc smrdelo med tankanjem, sedaj tudi ne... Je zmedlo stevec, ker tistih 5 ali 6 litrov, bi se moralo poznat. Odklopit baterijo? Itak da se dotanka, ne, ampak zanima me, kje je problem.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.385
314
83
Pr mojmu če premal natočim (cca 10eur) se tud kdaj ne spremeni...zgleda premal dobi pa ne dojame
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.599
68
48
Tank si imel skoraj do konca prazen, dolil pa si 5 litrov. Ne vem kaj če ti pokazat števec drugega kot rezervo
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.385
314
83
Že že, ampak če kaže recimo 45km range, pa natočim za 10eur, bi lah kazal 150 range, ne pa še zmeraj 45
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
ko zgine zadnja crtica je se 8 litrov, ko zasveti lucka je se 4 litre, zenske pa rade vozijo na hlape in tako avto tudi puscajo.
 
Nazadnje urejeno:

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.151
4.132
113
Zgodovinsko pa tudi malce manj zgodovinsko je "rezerva" nemerljiva količina oz. je enaka natančnosti samega merilca (plovca) v tanku.

Teoretično iz zgodovine ko je plovec prišel na 0 se je prižgala lučka, oz. ko pride plovec do nivoja ko ne more več z gotovostjo trdit da je v tanku še nekaj ali pa da ni nič se potem prižge lučka.

Vsi sodobni avti (večina že vsaj 20 let, mogoče kakšen korejec malce manj) imajo lučko, ki sveti z določenim odstopanjem od nivoja (visoka delta) zaradi tega da se ne prižiga in ugaša v vsak klanec in luknjo ko se vozimo po cesti.

Tudi sam prikaz goriva je računalniško korigiran oz. obdelan in prikazuje povprečje na neki interval (ne pa dejanskih vrednosti senzorja), zaradi tega tudi števec ne kaže 1/3 več ko vozimo v klanec navzgor kot pa ko vozimo navzdol.

Torej ko avto pride do rezerve bo kazal rezervo dokler vrednost plovca ne pokaže neke večje razlike v plus. Po domače ko se prižbe rezerva prevozimo še za 1l bencina in nato natočimo 5l, ker je razlika premala bo lučka še vedno svetila.

Tisti "range", sploh v povezavi z rezervo je pa itak bedarija iz že prej napisanega. Večina vozil po vklopu rezerve predpostavi da je v tanku še pljunec goriva in tako kaže absolutno manj kot pa je dejanski range (okoli 100km normalne vožnje pri večino vozil).

Sicer je preračun porabe govriva lahko precej točen (npr. računanje preko časov vbrizgov šob) ampak se tega ne uporablja vsaj ne dirketno v povezavi z nivojem goriva (čeprav teoretično računalnik ve na ml točno koliko goriva si porabil).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Vceraj vzamem sestrin avto, C3 1.4, letnik okoli '06, lucka sveti, niti koliko km se lahko naredim ne kaze, ker je ze pod 30.... Grem na pumpo in dam noter za 10 eur. Ko vzgem, stevec ne pokaze spreembe v kolicini goriva. Se odpeljem in vse do sedaj se stanje ni spremenilo. Zdej, da bi tankal mimo ali da bi me Petrol prinesel okoli za 10 eur se mi zdi nemogoce, po bencinu ni nc smrdelo med tankanjem, sedaj tudi ne... Je zmedlo stevec, ker tistih 5 ali 6 litrov, bi se moralo poznat. Odklopit baterijo? Itak da se dotanka, ne, ampak zanima me, kje je problem.

Se dogaja tu pa tam, da se "plovec" zatakne in kaže narobe, se mi je že dogajala, vendar se potem uredi.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.385
314
83
Bedno, ker črtica v armaturi za gorivo se lepo premakne na gor za tok k natočiš, lahko bi se tud na BC-ju kej premaknil, saj za kak kilometr no
smile-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Ti tega ne razumeš
cheer.gif


Da bi ravno takrat človek rabil vedeti količino v tanku do zadnjega decija, jim pač še ni padlo na pamet.PRESS
uf-1.gif
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.313
2.947
113
Lublana
Obišči stran
Hahahahaahhhahaha! Ohjej. Človek tanka za 10eur kar je za trenutne cene goriva žal le drobiž pa pričakuje neke resne spremebe na merilnikih in BC. S čim si eni delajo probleme!
uf-1.gif
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Citat:
Uporabnik CLIO15 pravi:
Ne prevzemajo odgovornosti za tvoj obstanek nekje v vukojebini

Hm, 25 let stare hitlerjeve sanke so imele BC, ki je RANGE kazal do 15 km natančno (takrat je prikaz začel utripati, češ da je zadnji čas, da se skidaj do pumpe). Črtice ---- so sledile še kasneje. In zadeva je popolnoma lepo delovala - verjetno zato, ker je plovec v tanku tovarno stal malo več kot 5 mark in 5 pfeningov, kolikor očitno stane v C3ju...
smile-1.gif


To, da mi BC kaže "nekaj" dokler je v tanku še za > 100 km goriva, manj pa ne, je navadno zaje6avanje. Se mi zdi, da je še vsakemu avtu zmanjkalo bencina, ko ga je za manj kot 100 km, če ga je bilo noter več, pa še nikomur.
zmaga.gif
 

rawr

PDA maher
19. jan 2012
6.188
1
38
ksz

Pričakuje spremembe, ki bi morale bit.Pa če ne znaš pomagat ne spemaj sixpower!
wink-1.gif


Zgleda da ga BC štrajka, ker to ni normalno.Vseeno pa reči sestri naj natanka vsaj pol tanka, pa pol poročaj.Kolega z laguno l02 1.8 bencin ( na ac pri 110kmh poraba 6.5l)naredi na rezervi 200+km, brez zajebancije.Je zadnjič tankal za 15 eur, bil brez benza, to pa je vse , kar je mel denarja poleg, pa se je kazalec dvigno.Je pa še vedno bil lepo v rdečem polju
grin1.gif
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Včasih so bile črpalke za bencin malo drugače narejene kot danes, pa jih pomanjkanje bencina ni spravilo v pregretje in okvaro. Mogoče je tudi zato danes malo več rezerve. Sam se dobro spomnim časov, ko sem pazil na mililitre (ja, manj kot deci), je pa tega že 18 let, tiste rdeče katre pa že zdavnaj ni več. Zadnjih 15 let pa mirno tankam vedno do vrha in grem na pumpo prej, kot zasveti lučka.

Razumem oba aspekta čakanja na rezervo in lučko. Definitivno pa pri današnjih avtomobilih močno odsvetujem ostat brez bencina, ker je zadeva lahko draga.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.747
1.531
113
Se strinjam, in takrat so črpalke za gorivo že bile vgrajene v rezervoar za gorivo, pa so BCji to "znali". Da se tega ne dela, se napiše v navodila za uporabo, potem pa po nek' izvoli. Na dobro narejenih avtih to BCji znajo prikazovati normalno tudi danes.

Žabarski dizajn tega je zanič, in se ne premaknem niti za milimeter.
smile-1.gif
 

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:

Žabarski dizajn tega je zanič, in se ne premaknem niti za milimeter

hehe, imaš vso pravico do takega mnenja
smile-1.gif
Mene je clio vedno spravljal v "panic mode", po drugi strani mi pa zdaj mazda kaže kilometre do konca, ampak vrag, pumpo moraš itak lovit pravi cajt.

V Sloveniji nit ni tega problema, k se mi zdi, da so pumpe "povsod", kje v tujini sem pa že švical
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Koliko črtic ima ta tvoj merilnik? V service manual za Scenic II piše, da zazna spremembe večje od 4 litre... Tole malo jajce pa verjetno šele večjo količino zazna, ti pa si natočil 6 litrov...
 
Nazadnje urejeno:

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.768
113
5 crtic, noter pa gre 40 litrov
danes pa s naredil se 30 km brez tankat, pa ni crknil:)

Sicer pa sem ga ze poprej kdaj tankal, pa je vse stimalo.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.417
2.768
113
Da ne odpiram nove teme, bom tukaj malo skrenil.

Kolesni lezaj Nissan Primera l. 2001, mehanik pravi okoli 80 Eur. Je to ok? Se da kje ceneje? Na hitro sem preletel cene po neu in sem videl, da je to kr nizka cena za lezaj, se pa ne spoznam toliko na cenike in modele avtoobilov, da bi bil uspesen pri iskanju in primerjavah.... Tako da ce kdo kaj pokomentira, bi bil vesel, ker se gre za kolega, kjer je vsak Eur pomemben....
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Ce je to cena za lezaj in delo je cena nizka, kajti samo lager za manjsa vozila aftermarket stane okol 35eur