Se ne splača, vzemi drugo, teh motorjev je še ogromno (sam mislim, da še imam eno ali dve). Aja 700 kratkotrajnih obremenitev že zdrži, za dolgotrajne pa je potrebno menjati na kovano. Swindon jo dela v GB, cena mislim, da okrog 2000€. Za 200 konjev moraš na tem motorju kar nekaj €€ vložit, ker je motor precej optimalno in za svoj čas izredno moderno in kvalitetno skonstruiran. Za to rabiš sesalne lopute (QED, SBD, Jenvey), lahko obdelavo kanalov in dober izpušni kolektor (SBD A tip je ok), če imaš srečo prideš še skoz z serijskimi odmičnimi. Naprej pa je potem vreča brez dna.
Glede brušenja pa je mojster Schoenwetter pri lenartu. Mojster je že starejši in že dolgo brusi, motorne dele, kolikor sem slišal je spet začel delat. Premeri tudi ležaje ker pri Oplu so lahko že serijsko gredi na 1 nadmeri (se zgodi, da so glavni nadmera, ojnični pa std ali pa obratno), odspodaj na bloku, kjer je privijačen karter imaš številko z katerega ključa se da razbrati kakšni ležaji so noter (std ali 1 nadmera). Drugače pa hud motor.