Brušenje glavne gredi - KJE

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Gre se za glavno gred 4 cilinderskega 2.0 motorja, potrebno je brušenje na prvo podmero, torej za 0.25 mm. Kje v Lj. ali okolici je kdo, ki to naredi profesionalno, ter za približno kak denar? Na raznih forumih sem najdel samo LPP in Autocommerce, me zanimajo še kaki privatniki, če ima kdo izkušnje..
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Tole je zajeban posel (še slabše bi lahko bilo le, če bi šlo za vrstni šestvaljnik oz., no, tudi v12
tongue-1.gif
) in sam bi se upal gred nesti samo v LPPjeve delavnice... (Pa jih drugače sploh ne poznam...)

Je pa hudič v tem, da mora biti zadeva narejena kot je treba, poleg tega pa gred ne sme biti zvita, sicer, generalna gor ali dol, nisi nič naredil...

Če je avto kaj posebnega ali pa ga imaš namen imeti še 10 let, bi šel sam po novo gred...
tongue-1.gif
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
@Tony

Sem strojnik in sem dobro poznan z vsemi zahtevami obdelave gredi in tolerancami ki so potrebne pri takem posegu. Brušenje gredi na 1. standardno podmero je normalen postopek, po katerem vgradiš samo večje drsne ležaje in ob normalni uporabi ( predpisani servisni intervali ) zdržijo taki ležaji enako kot originalni. V mojem primeru gre za 2.0 16V motor C20XE z 150 konjiči ki ga je opel razvil v sodelovanju z cosworthom in v N/A obliki razvije tudi 200 konjev brez velikih posegov v motor. Na podlagi tega so razvili tudi C20LET ki ima v osnovi 200KM, blok motorja, glava in glavna gred presenejo tudi do 700KM, seveda z ozirom da je vse ostalo predelano. V mojem primeru je blok motorja še v odličnem stanju, potrebno bo pa brušenje gredi na mestih ojničnih ležajev. Ker je v Sloveniji in v tujini vedno manj teh motorjev - beri so zgonjeni do amena - se mi obnova še kako splača, glede na to da mislim imeti ta motor za nedeljske vožnje oz. ljubiteljsko, in ne z namenom zgonit do konca.

Hvala za priporočilo za novaka, ga zvrcnem jutri da vidimo kaj pravi.

lp
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik tony pravi:

Če je avto kaj posebnega ali pa ga imaš namen imeti še 10 let, bi šel sam po novo gred...
tongue-1.gif







zbrušena gred ni kaj dosti slabša kot nova
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.247
113
iz osebnih izkušenj priporočam LPP. vedo kaj počnejo in niso dragi. vsaj včasih niso bili no, ne vem če so se sedaj kaj cene spremenile.....

kolikor pa poznam Novaka pa tudi on ne more biti slab, res pa je da takih stvari njemu še nikoli nisem dal delat.... sva pa skupaj ustvarjala super izpuhe
grin1.gif
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Se ne splača, vzemi drugo, teh motorjev je še ogromno (sam mislim, da še imam eno ali dve). Aja 700 kratkotrajnih obremenitev že zdrži, za dolgotrajne pa je potrebno menjati na kovano. Swindon jo dela v GB, cena mislim, da okrog 2000€. Za 200 konjev moraš na tem motorju kar nekaj €€ vložit, ker je motor precej optimalno in za svoj čas izredno moderno in kvalitetno skonstruiran. Za to rabiš sesalne lopute (QED, SBD, Jenvey), lahko obdelavo kanalov in dober izpušni kolektor (SBD A tip je ok), če imaš srečo prideš še skoz z serijskimi odmičnimi. Naprej pa je potem vreča brez dna.
Glede brušenja pa je mojster Schoenwetter pri lenartu. Mojster je že starejši in že dolgo brusi, motorne dele, kolikor sem slišal je spet začel delat. Premeri tudi ležaje ker pri Oplu so lahko že serijsko gredi na 1 nadmeri (se zgodi, da so glavni nadmera, ojnični pa std ali pa obratno), odspodaj na bloku, kjer je privijačen karter imaš številko z katerega ključa se da razbrati kakšni ležaji so noter (std ali 1 nadmera). Drugače pa hud motor.
 

_BANDIT_

Pripravnik
12. feb 2008
775
22
18
To ni ta Novak, ki dela izpuhe. Ta, ki brusi gredi in cilindre je drug, dobiš ga na Šmartinski cesti 267.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.740
1.526
113
Ja, če mojster svoj posel obvlada v nulo, če ima pravi dan, ko to dela in če ni zraven še kakšnega X faktorja kot je zvita gred, ki te kresne po p+++++ kakšno leto kasneje...

Skratka, mislim da se strinjamo, da je pogoj, da mora biti narejeno kot je treba.
smile-1.gif
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Se ne splača, vzemi drugo, teh motorjev je še ogromno (sam mislim, da še imam eno ali dve). Aja 700 kratkotrajnih obremenitev že zdrži, za dolgotrajne pa je potrebno menjati na kovano. Swindon jo dela v GB, cena mislim, da okrog 2000€. Za 200 konjev moraš na tem motorju kar nekaj €€ vložit, ker je motor precej optimalno in za svoj čas izredno moderno in kvalitetno skonstruiran. Za to rabiš sesalne lopute (QED, SBD, Jenvey), lahko obdelavo kanalov in dober izpušni kolektor (SBD A tip je ok), če imaš srečo prideš še skoz z serijskimi odmičnimi. Naprej pa je potem vreča brez dna.
Glede brušenja pa je mojster Schoenwetter pri lenartu. Mojster je že starejši in že dolgo brusi, motorne dele, kolikor sem slišal je spet začel delat. Premeri tudi ležaje ker pri Oplu so lahko že serijsko gredi na 1 nadmeri (se zgodi, da so glavni nadmera, ojnični pa std ali pa obratno), odspodaj na bloku, kjer je privijačen karter imaš številko z katerega ključa se da razbrati kakšni ležaji so noter (std ali 1 nadmera). Drugače pa hud motor.

Hvala za info, bom preveril dimenzije. Čepi glavnih ležajev so še B.P. oziroma v mejah toleranc. Treba bo pa pobrusit čepe ojničnih ležajev.. glede druge gredi, zakaj bi rabljeno kupoval, ista loterija.. ti motorji imajo povečini vsi več kot 170k km že za sabo, garant pa že 200k.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
34.084
16.247
113
Citat:
Uporabnik _BANDIT_ pravi:
To ni ta Novak, ki dela izpuhe. Ta, ki brusi gredi in cilindre je drug, dobiš ga na Šmartinski cesti 267.

aja aja, my bad... sm mislu da je isti, ker vem da se je nekaj razširil kar se ponudbe tiče in sem potem predvideval da je to to
smile-1.gif


offtopic - dej mi napiš svojo cifro na PM, da te skličem pa da se kej srečamo, sm že pozabu kako zgledaš matr
grin1.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
schonwetter obvlada dobro, je vecinoma casa delal v nemciji, se bate ponavadi hoce da prineses da pol res lahko blok zbrusi optimalno,,,
majpomembnejsa pa je itak pol cistoca pri montazi
 

Mathew

Pripravnik
6. sep 2007
401
0
16
MS
Saj brez batov itak ne sme brusit, dokaj pogosto so bati izven toleranc, predvsem aftermarket kovani bati. Glede glavne gredi, pa ti motorji grejo preko 300kkm brez vsakega problema in to z precej več kot 170 KM, tako, da po mojem ekonomsko neupravičeno brusiti gred. raje drugo.
 

lager

Pripravnik
3. dec 2008
383
1
16
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Saj brez batov itak ne sme brusit, dokaj pogosto so bati izven toleranc, predvsem aftermarket kovani bati. Glede glavne gredi, pa ti motorji grejo preko 300kkm brez vsakega problema in to z precej več kot 170 KM, tako, da po mojem ekonomsko neupravičeno brusiti gred. raje drugo.

Sej to - če pa že delaš generalko so novi bati pod mus - sploh če je premer cilindra na zgornjih mejah toleranc
bonk.gif
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik Mathew pravi:
Saj brez batov itak ne sme brusit, dokaj pogosto so bati izven toleranc, predvsem aftermarket kovani bati. Glede glavne gredi, pa ti motorji grejo preko 300kkm brez vsakega problema in to z precej več kot 170 KM, tako, da po mojem ekonomsko neupravičeno brusiti gred. raje drugo.








kako je neekonomsko? rušenje stane ca 100 eur, in če je potrebno brusit jo pač brusiš ali pa riskiraš da ti zasuče ležaje,..cena nove pa je res ekonomsko smešna glede na vrednost vozila