Bremze.....misterija

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Ok.....zamenjam bremze na svojem avtu......sprednje diske in ploščice.....zadaj so še ok...

Pri čeljustih pazim da ne zacvikam cevk ko jih odlagam/umaknem na amortizerje gor...ok
Na rezervoarju pozabim odpret pokrov......ko rinem batke nazaj not v čeljusti...da bodo lahko sprejele nove zavorne ploščice....mogoče to težava???

Rezultat kremenčkove bremze....brez zavornega učinka......pedal se pogrezne do konca v "luknjo" in prime samo na koncu če fajn pritisnem....
Podobno kot če bi mi kdo odklopil vakum iz boosterja....

si mislim ok...stara tekočino......OK odzračim z novo prvič..grem na makedam rekreirat ABS....isto.....odzračim drugič..makedam ....s5 isto :( Bad...upam da nisem zacvikal cevk oz lajtng in imam zdaj balon namesto bremz.....ali še huje.....ker nisem odprl pokrova ko sem rinil batke not predrl membrano na zavornem cilindru...

Naročim avto na pregled ki ga imam jutri......ampak glej ga zlomka......danes ko ga prižgem...bremze delujejo normalno...z zavornim učinkom

WTF? :sprasujemse: zna kdo pojasnit?

Grem jutri vseeno na servis....bremze so le bremze
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Da ne odpreš pikrovčka ne poškoduješ nobene membrane.
Tudi če bi cev zacvikal nima vpliva, niso kartonaste.

Si lahko bremzo napumpal do trdega?
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.359
2.558
113
Odzračit? ( spuščat zavorno tekočino iz sistema pri paknah, medtem, ko 'pumpaš' z pedalom? Ja, dve osebi)
Že od servisa? Stanje in rezultat!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Lihkar oddal avto.....cakam na pivu kaj bo...

Pedal sem lahko napumpal do trdega bp....bl si pumpal trši je bil (tudi med vožnjo)....oziroma pumpal do normalnega zavornega učinka.. Mpotem če sem naslednjič zabremzal pa s5 pedal v poden... In bremze samo na koncu prijele...

Potem ko je bil vmes avto parkiran čez noč se je učinek vrnil....čez noč.... Nekak na 3/4 pričakovanega.... Wtf

Cevi če so oriđinal....so stare 11let....malo zacvikaš in maš balon....
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Pokrovček res ne igra vloge. Ko si batek not rinil, bi na pokrovčku,če bi bilo preveč, odvečna tekočina stekla čez. Enostavno moraš odzračiti sistem (ga bodo), staro tekočino z injekcijo ven, novo not, nato odzračevanje v po vrstnem redu cilindrov za tvoj avto. Ponavadi imajo avti z ABS definiran vrstni red. Če nima, pa najprej ZD, ZL, PD, PL, sklopka. Jaz tudi mislim, da cevke nisi kar tako zhebal.
Če kljub odzračenosti in kljub temu, da gladina zavorne tekočine ne pada, ni v redu, bo krivec glavni zavorni cilinder. Zgodi se, da je globlje že malo rjav in ko odzračuješ, pritisneš do konca, tesnilo leti po abrazivnem rjavem delu in se uniči. Sam bi si ga sicer upal obnavljati, ponavadi se dobi tesnila posebej, rjavi del spoliraš s šmirglom, očistiš, namažeš z ATE pasto in sestaviš. Vem da to tebi ne bi bila težava.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi in Kamele0N

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.454
3.554
113
Ko menjaš diske in ploščice traja enih 30km normalne vožnje da se lepo začnejo prilagajt. Do takrat je pa vse mehko in ne prime nič. Med silnim poizkušanjem si ploščice pregrel in ratale so mehke, posledično so še slabše prijele. No s tem si prenesel nekaj materiala na disk, kar je dobrodošlo. Ko se stvar ohladi prime kot je treba.
Drugače se pa za neučakane voznike, diske in ploščice ulaufa tako, da pospešiš do cca 100km/h in močno zabremzaš, tik dokler abs ne prime, nato to ponoviš 5x, pri zadnjem poizkusu se zna zgodit, da ne prime več. Nato najmanj 10min voziš brez, da se dotikaš zavore. Tako jih ohladiš in delajo tako kot je treba. Slaba stran neučakanosti je, da pregreješ diske in ploščice. To je pač cena za neučakanost.
 
  • Všeč mi je
Reactions: gufy

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Ampak on ne pravi,. da bi bilo slabo delovanje samo ko so bile zavore razbeljene. Vsaj jaz tako ne razberem. Gotovo bi omenil, da je bilo na začetku OK, po par zaviranjih pa stopalka v tla. Tudi odzračeval je in s tem je zelo verjetno sveža tekočina prišla v vse cilindre. Vplinjati bi se pri 250°C namesto že pri recimo 150°C
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ok.....zamenjam bremze na svojem avtu......sprednje diske in ploščice.....zadaj so še ok...

Pri čeljustih pazim da ne zacvikam cevk ko jih odlagam/umaknem na amortizerje gor...ok
Na rezervoarju pozabim odpret pokrov......ko rinem batke nazaj not v čeljusti...da bodo lahko sprejele nove zavorne ploščice....mogoče to težava???

Rezultat kremenčkove bremze....brez zavornega učinka......pedal se pogrezne do konca v "luknjo" in prime samo na koncu če fajn pritisnem....
Podobno kot če bi mi kdo odklopil vakum iz boosterja....

si mislim ok...stara tekočino......OK odzračim z novo prvič..grem na makedam rekreirat ABS....isto.....odzračim drugič..makedam ....s5 isto :( Bad...upam da nisem zacvikal cevk oz lajtng in imam zdaj balon namesto bremz.....ali še huje.....ker nisem odprl pokrova ko sem rinil batke not predrl membrano na zavornem cilindru...

Naročim avto na pregled ki ga imam jutri......ampak glej ga zlomka......danes ko ga prižgem...bremze delujejo normalno...z zavornim učinkom

WTF? :sprasujemse: zna kdo pojasnit?

Grem jutri vseeno na servis....bremze so le bremze
kater avto sploh imaš?
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Ko menjaš diske in ploščice traja enih 30km normalne vožnje da se lepo začnejo prilagajt. Do takrat je pa vse mehko in ne prime nič. Med silnim poizkušanjem si ploščice pregrel in ratale so mehke, posledično so še slabše prijele. No s tem si prenesel nekaj materiala na disk, kar je dobrodošlo. Ko se stvar ohladi prime kot je treba.
Drugače se pa za neučakane voznike, diske in ploščice ulaufa tako, da pospešiš do cca 100km/h in močno zabremzaš, tik dokler abs ne prime, nato to ponoviš 5x, pri zadnjem poizkusu se zna zgodit, da ne prime več. Nato najmanj 10min voziš brez, da se dotikaš zavore. Tako jih ohladiš in delajo tako kot je treba. Slaba stran neučakanosti je, da pregreješ diske in ploščice. To je pač cena za neučakanost.
no ja optimalno res ne prime, ampak da ne prime nič je že malo mimo
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.102
4.071
113
Če nič ne prime je problem v glavnem cilindu oz. kje drugje v glavnem zavornem sistemu. Tudi če prednje zavore nič ne primejo imaš še vedno zadnje. Če je pa slabši efekt je pa kot omejeno problem da ploščice ne nalegajo lepo na disk, lahko napaka pri montaži ali pa problem materiala, se pojavi občasno in se ponavadi po parih zaviranjih uredi.

Če so novi diski so lahko precej mastni (strojno olje za zaščito) in če jih ne opucaš dobro z breake cleanerjem zavore delajo na masti, torej bolj ne kot ja. Ena opcija glede na to da je kamelč sam menjal je tudi, da je preveč mazal vodila in ostalo ter posledično namastil še cel disk oz. ploščico z kvalitetno bakreno ali keramično mastjo (ker SAE , DIN in JUS bo on povedal). Ta reč je odporna na toploto in dokler jo ploščice počasi ne postrgajo dol z diska ne prime nič oz. zelo omejeno.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
kater avto sploh imaš?
Yaris 2008...

Na sprednjih čeljusti je ena "vzmet"....eno se spomnim da je šla lepo not....drugo sem nekaj na silo not porinil.....

No tista čeljust ni pravilno delovala....oz je štekala....zrihtano! :)

Ni mi pa jasna naloga tiste "vzmeti" / žice?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Utisevalec....ja vem... Vodila sem včasih preveč mazal.... Potem se naredi "vakuum" in maš sranje ker čeljust ne lavfa kot bi morala...oz šteka....postrani prime...itd

Sedaj vem da se vodila maže minimalno...tolk da so malo mastna...

Diski so bli prebrisani in očiščeni...poslušal iste pridige...da lahko zvije disk...bla bla bla

...ok saj ni blem ga spucat ko fa z mastnimi rokavicami 300x preprimeš

Sam ne vrjamem lih v te zgodbice....1x zabremzaš in ma da, vročina sama spuxa kar ma za...?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.050
5.655
113
Ampak on ne pravi,. da bi bilo slabo delovanje samo ko so bile zavore razbeljene. Vsaj jaz tako ne razberem. Gotovo bi omenil, da je bilo na začetku OK, po par zaviranjih pa stopalka v tla. Tudi odzračeval je in s tem je zelo verjetno sveža tekočina prišla v vse cilindre. Vplinjati bi se pri 250°C namesto že pri recimo 150°C
Bremze že od samega začetka niso delale ok... Tudi po 2h odzracevanjih ne...
Servis razstavil....sestavil....še 1x vse odzracil in delajo kot morajo
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
Tudi če pride kaj baker/keramične masti na disk al pa če z mastnimi rokavicami pustiš odtise se ne pozna. Še vedno primejo.
Drugo je če bi bil celi disk namazan z mastjo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman in Kamele0N