BCS 730 Action z motorjem Honda GX340 - menjava ol

nadebudnez

Pripravnik
4. okt 2010
243
0
16
Pred nekaj leti sem kupil nov motokultivator BCS 730 Action z motorjem Honda GX340 , 11KM.
Vsako leto ga rabim nekajkrat, kot frezo v večjem vrtu.

Nisem pa še menjal olja in bi ga moral. Vendar ne vem točno kako se naj lotim.
Kolikor vidim, je treba menjati olje v:
a- motorju
b- menjalniku.

Kako naj to naredim (kakšna slika, video, navodila) ?
Katero olje naj uporabim.

Hvala v naprej za nasvet.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Greš v kak vrtni center...lahko tud bolje založen merkur z vrtnim oddelkom in kupiš tolelelelele zadevo: http://www.merkur.si/vrt-in-ok...os-za-olje.html

S tem posesaš glavnino olja iz motorja čez odprtino za dolivanje olja.......ostali del ( usedline) pa mal poglej okol motorja kje ma izpustni čep.....sm skor 99% da ga mora met....spodnji del motorja.....kaka jeklena cevka z matico spodaj...al pa samo vijak v ohišje motorja

Pomagaj si tid tko da motokultivator postaviš tko da se olje nateče v kak kot iz katerga ti je potem najlažje posesat olje vn...in v drugem primeru da se nateče v kot kjer je vijak za ispust olja...

Olje v prenosih......niti ne rabiš menjat....samo dolivat koker ga pač izgubi čez semmeringe od kotnega prenosa ( kontroliraš pač mal sm pa ke...ni neka kriza).

Uporabi katerokoli olje za menjalnik...pazi edino da ni API GL5 ker ta specifikacija najeda barvne kovine ( v kolikor ni GL5 in v navodilih piše da je "synhromesh friendly".....piše special gor prijazno barvnim kovinam (offtopic enako glej tudi ko boš sam menjal olje pri menjalniku avta...če ne zahteva GL5 ga ne daješ not!)

Ponavad je na samem kotnem prenosu kak "firkant" šravf...al pa kaka mazalica....če tega ni je pač zaprt kotni prenos.....in ga lahko namažeš samo če ga fizično razdreš......oz z drugimi besedami......namenjen je temu da ko crkne zaradi nemazanja ko se po parih letih izprazni ti izprazniš denarnico za nov tak stroj
bonk.gif


Jaz sem si olajšal delo glede samega dolivanja in kupim tubo za mazanje noge izvenkrmnih motorjev ker ma cuzl za dolivat.....majo razne avtoštacune.....baubaui na oddelku za morjeplovce itd....mal glej k kake morje&stuff štacune te znajo opilt s ceno

134237.jpg


Če ti bodo pa čez čas spuščal semmeringi pri kotnem prenosu pa lahko stvar rešiš z kako poltekočo EP mastjo Nlgi 0 al pa 00 gradiacije ( naprimer Olma ma to )....gostejša kot je manj bo vn teklo....ni to neka zahtevna stvar
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
Sicer pa jaka muda......3ji zadetek z PDF fajlom.......stran 9
wink-1.gif


Kljiiiik


Olje je lahko katerokoli........sam preferiram 5w40 sintetiko in pa olja za dizle......zračno hlajene zadeve se bolj segrevajo....sintetiko ti bo zato manj pil....dizel varjanta olja pa ma not več TBNjev za nevtraliziranje kislin....te vrtne zadeve so brez filtrov...zgolj zato

Najcenejše ti bo kak Leclerk......uzameš Extralube 5w40 diesel......2L = 9eur

 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.925
113
Z menjalnikom ni za preveč hitet...konec koncev kdaj pa na avtu menjaš olje v menjalniku?

na 10 let bo višek.

V motorju pa...malo preračunaj koliko delovnih ur imaš (pa koliko je to 'pred nekaj leti'
wink-1.gif
) in se odloči...ne bo pa nič narobe če ga zamenjaš preventivno...kaku hude količie olja itak ne vsebuje.

(a to je 2 ali 4 taktni motor?).
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.417
5.653
113
4takt....

Menjas 1x na sezono....max na 2sezoni....pol ga etak prezvec pa ga mors skos dolivat