Bankomat kartica

tinekr

hot mamica
29. jul 2007
1.941
0
36
47
Bemo boga, 31.12. mi je potekla bankomat kartica pri Novi Kbm, pa blond kot sem, niti nisem opazila.Na bankomatu sem dvigovala denar in plačevala v trgovinah, pa pač nisem bla pozorna na datum, saj je blo bolj važnih miljon stvari.
Danes grem dvignit denar, pa mi seveda javi, da kartica ni več veljavna. Saj vredu, vse lepo in prav, ampak zakaj mi KMETI iz Nove kbm, ki mi vsak mesec vlečejo iz računa, ne pošljejo NOVE kartice ali vsaj poleg izpiska napišejo gospa tralala, naslednji mesec vam poteče kartica
10.gif

Kak mate v to porihtano? Vam pošljejo kartico preden poteče kartici veljavnost, ali se samo meni zdi, da je to logično, da banka za ves keš, ki ga pokasira, lahko naredi kaj pozitivnega.
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Tudi meni je niso poslali (NLB). Uradno so jo sicer poslali, samo niso imeli potrditve, da sem jo prejel. Moral sem placati za novo. Na obrazcu so celo imeli: Ni prejel kartice ali nekaj takega
confused-1.gif
 

ishtar007

Majstr
31. avg 2007
1.365
235
63
Jaz jo vedno dobim slab mesec pred iztekom stare kartice. Do sedaj še nisem imel težav glede tega in tudi računam, da jih ne bo...
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Meni tudi SKB ni poslal ob zadnji menjavi. Enako kot ti sem bil šokiran med nakupom v Mercatorju.
bonk.gif
Podobno so "založili" PIN od kartice ženinega računa. Kartica pride, PIN ne. Kličem in pravijo, naj se oglasim v poslovalnici. Ti pa so hecni, ni kaj. Treba je malo zaropotat, pa naredijo tako kot bi morali že takoj.
 

tinekr

hot mamica
29. jul 2007
1.941
0
36
47
Rešla, poslali so mi jo že novembra, vendar po njihovi napaki na stari naslov. Ne vem od kod jim to. Ampak so bli pa tolko prijazni, da so mi ponudli plačilne kartice, ki jih niti nočem met, ker mam bankomat kartico zadosti in pa zdaj lahko dvigujem višjo vsoto na bankomatu in trgovinah. Ampak opravičili se niso, tako kot sem že enkrat lansko leto imela eno nevšečnost!
 

limetka

Pripravnik
26. jul 2007
597
0
16
Ko je prva meni potekla na NLB je tudi nisem dobil. In valda, po Murphiyu sem to opazil takrat, ko sem jo najbolj potreboval. Ko sem se malo pizdil na banki, so rekli, da če je nisem dobil po pošti, me čaka na moji matični banki in tako je tudi bilo. Je pa res malo nelogično zakaj je ne pošljejo.
bonk.gif
 

dkivi

Pripravnik
4. jan 2008
835
0
16
ljubljana
pri poštni banki slovenije mi jo pošljejo en mesec pred potekom,enkrat so nekaj zaštrikali in so me celo klicali,da naj jo pridem iskat na glavno pošto
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Vse bančne kartice se pošljejo vsaj 14 dni pred iztekom stare. Menjava naslova, nepopolni podatki domačega naslova pa niso v domeni banke, to morate poskrbeti sami. Če kartico ne prevzamete, vas čaka na pošti najmanj 7 dni. Drugače pa jo lahko prevzamete kadarkoli na banki. Kartice se ne pošiljajo samo v primeru, če to stranka izrazi sama ali pa je stranka mladoletna.

Že s tem, da so ti ponudili kreditne kartice zastonj je dobra gesta za nekaj kar niso krivi.
 

tinekr

hot mamica
29. jul 2007
1.941
0
36
47
Sami so zajebali, saj sem ji že zdavnaj javila nove podatke in že več kot eno leto so mi pošiljali izpiske in vse ostale stvari na novi naslov. Njihova napaka je bila, pa ne misli, da so mi bilokaj ponudli zastojn! Si ti že dobo kdaj kje kaj zastojn?
 

Mitzy

Fizikalc
19. jul 2007
1.079
0
36
Far from here
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Menjava naslova, nepopolni podatki domačega naslova pa niso v domeni banke, to morate poskrbeti sami.


Ko sem se preselila, sem seveda banki sporočila tudi nov naslov. Izpiski so prihajali normalno, nakar si naredim bruko sredi Cityparka s polnim vozičkom, ker je kartica pretekla in mi niso poslali nove. Ok, naslednji dam pridem na banko (NLB), referentka bulji v mojo kuverto (ki se je seveda vrnila na banko, ker je bil na njej star naslov) in bulji v monitor in mi jecljavo razlaga, da imajo 2 programa - enega z naslovi za kartice in drugega z naslovi za izpiske (mhm....) in da so očitno pozabili spremeniti še na tistem drugem. Ok, sprejmem opravičilo, spremenimo naslov, mi da kartico, adijo.


2 leti kasneje, natančno - 4. decembra 2007, gre mitzy spet v šoping v Citypark (!) in si spet (!) na blagajni naredi bruko, ker je kartica seveda pretečena in spet (!) nove ni dobila po pošti.
stupid-1.gif



In to je šolski primer kako se na bankah izgublja stranke.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Potem je tvoja jeza upravičena. Očitno tvoja matična enota ni posredovala podatkov glavni matični enoti. Izpiski so prihajali na pravi naslov zaradi tega, ker jih matična enota sama tiska. Kartica pa se dela čisto na drugem mestu.
Svetujem, da napišeš pritožbo ter jo pošlješ na odgovorno osebo. Pritožbe ter kritike se upoštevajo. Če imaš osebnega bančnika, ga imensko imenuješ ter opišeš svoje težave. Če ga nimaš, potem napiši osebo kateri si sporočila svoje podatke.
Mi lahko napišeš kaj so ti ponudlili kot gratis?

Da, sem že dobil stvari zastonj.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Kaj naj ti rečem, še dobro, da obastaja konkurenca. Greš tam, kjer dobiš najboljši občutek poslovanja.

Na penis mi gre samo to, da se nekatere stranke obnašajo kot, da so samo one na svetu. Zato jaz zgubljam dragoceni čas čakajoč mojega bančnika, ker stranka z "zlatim" računom izsiljuje kredit katerega ne more dobiti. Zato recimo razumem perspektivo s strani bank.
Nesposobnost je pa nekaj čisto drugega, jo ne toleriram ter ne podpiram!
 

miha013

Fizikalc
20. jul 2007
5.204
0
36
42
lj
Citat:
Uporabnik Mitzy pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Menjava naslova, nepopolni podatki domačega naslova pa niso v domeni banke, to morate poskrbeti sami.


Ko sem se preselila, sem seveda banki sporočila tudi nov naslov. Izpiski so prihajali normalno, nakar si naredim bruko sredi Cityparka s polnim vozičkom, ker je kartica pretekla in mi niso poslali nove. Ok, naslednji dam pridem na banko (NLB), referentka bulji v mojo kuverto (ki se je seveda vrnila na banko, ker je bil na njej star naslov) in bulji v monitor in mi jecljavo razlaga, da imajo 2 programa - enega z naslovi za kartice in drugega z naslovi za izpiske (mhm....) in da so očitno pozabili spremeniti še na tistem drugem. Ok, sprejmem opravičilo, spremenimo naslov, mi da kartico, adijo.

pri meni isto
izpiske sem dobival na spremenjeni naslov, bančne kartice pa ne
ko sem klical v poslovalnico so bli pametni da sm si sam kriv ker nism javil spremembe

ime banke? NLB
stupid-1.gif