Avtomatik in 4x4 pogon?

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
V moji prejšnji temi smo ugotovili (ali pa še ugotavljamo..) da so avtomatiki že docela "odrasli" in da nimajo več otroških bolezni. ok, popravek, REDNO vzdrževani avtomatiki. kako pa je z avtomatikom in 4x4 pogonom? zadnjič bila debata z prodajalcem (znamka ni važna) in je rekel, da to ni najboljša kombinacija saj avtomatik še slabše uravnava zdrse ipd (nekaj na to temo skratka). torej, vaše izkušnje?
 
  • Všeč mi je
Reactions: ksi

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.054
5.659
113
Toyota jih ima v Landcruiserjih...Audi v Allroadih...
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
ok, tukaj verjetno govoriš o pravih 4x4 pogonih z reduktorjem etc etc. sem bolj mislil na "wannabe" 4x4 avtomatike tipa kodiak, tiguan...
 

CITGROUPINC

Zelenc'
9. maj 2018
2
0
1

Priponke

  • Down-Payment-And-Gift-Funds.jpg
    Down-Payment-And-Gift-Funds.jpg
    74,3 KB · Ogledi: 138

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.665
6.707
113
pri taščici
In kakšne ekstreme bi se šel ti, da te skrbijo zdrsi itd.
Ko pade cm snega slovenske ceste postanejo neprevozne zaradi voznikov na letnih gumah, zaradi kamionarjev, zaradi cestarjev, ali celo kombinacije naštetih.
Na avtonetu imaš naprodaj 3k vozil s tvojim pogojen
 

NoteThis

Fizikalc
25. sep 2013
518
174
43
Imam kombinacijo štirikolesnega pogona in DSG v octaviji scout. Kombinaciji nič ne manjka. Glede zdrsov nimam problemov, pa sem prejšnjo zimo parkrat namenoma poiskal zasnežene hribovske ceste za testiranje pogona. Je pa res, da imam za vožnjo v hrib po nespluženi cesti raje menjalnik v ročnem prestavljanju. Se mi zdi boljši občutek.
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
In kakšne ekstreme bi se šel ti, da te skrbijo zdrsi itd.
Ko pade cm snega slovenske ceste postanejo neprevozne zaradi voznikov na letnih gumah, zaradi kamionarjev, zaradi cestarjev, ali celo kombinacije naštetih.
Na avtonetu imaš naprodaj 3k vozil s tvojim pogojen
ne, ne, ne skrbi. le v pogovoru z prodajalcem je prišlo do tega "problema", ki se je sedaj izkazal, da ni ravno problem...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
pa ti veš da prodajalci v večini primerov nimajo ravno nekega pojma. Ja, peljejo jih na "izbraževanja" kjer jih tu pa tam kaj napumpajo, ampak od tam dalje ne gre.
 

ngc2392

Guru
4. okt 2007
2.172
512
113
kranj
ajde, čast nekaterim izjemam no :) vsi pa tudi niso kekci, ki samo preračunavajo svoje procente pri prodaji...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
sem napisal da večina in ne vsi. sploh pri cenejših znamkah so cvetke.
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Sam imam stalni 4x4 in klasični avtomat, pozimi nikoli težav, kvečjemu je še lažje speljevanje, ker lahko bolj precizno dodajaš moč kolesom in voziš/speljuješ z nižjimi obrati.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
sedaj imam passata alltrack, prej passata limuzino, prej 2x honda CRV (bencin in kasneje dizel). vse avtomatik in soft 4x4.
z nobenim nikakršnih težav glede vožnje po snegu, dokler le-tega ni 20cm +.
samo enkrat nisem mogel na vikend na roglo, ker je zapadlo 50cm snega. tudi sosed s pravim terencem z reduktorjem in full zaporo diferenciala ni prišel dlje od mene...

ti "elektronski" 4x4 avti v primeru ekstremnih zadev (previsi, eno kolo v zraku) včasih rabijo malce dlje, da ugotovijo katere nogice so v zraku da jim dodajo zavore in potem pogon "speljejo" na kolo z oprijemom, to pa je to...

bolj kot od tipa pogona je odvisno od pnevmatik in vrste snega (suh, moker, kompakten, pršič,...)
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.483
10.726
113
reduktor ni za sneg. Vsaj jaz še nisem videl, da bi se z reduktorjem vozil po snegu. Sneg je bolj kot ne zapore in pa brute force.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Jaz imam klasičen avtomat na Pathfinderju. Le-ta ima v osnovi pogon na zadnji kolesi, srednji diferencial in s tem prednjo os pa avtomatika priklaplja glede na razmere. Lahko tudi sklenem srednjega ročno (+reduktor) ampak to je samo za stalno spolzek teren. (sprednja in zadnja os imata odprta diferenciala, uravnavana elektronsko s posamičnem zaviranjem). Če je hud klanec - takih ni na asfaltu - obstaja tud gumb za nadzorovano spuščanje, kjer elektronika vse počne.

Ni težav.

Slišal sem tudi recimo da avtomatika ni za prikolico vozit, naj bi cukala in naj bi imel s sklopko več kontrole. Meni se ni zdelo karkoli težavno, je pa res da prikolico priklopim zelo redko (nimam toliko izkušenj).
 

Lateral

Fizikalc
31. mar 2008
1.771
33
48
Zakaj bi pa hotel z nižjimi vrtljaji speljevat?
Ne poznam znanstvene razlage, ampak vedno, ko sem speljeval v zasnežen klanec, je šlo počasi z nizkimi obrati večinoma brez problema, medtem če sem pohodil gas normalno že na začetku je bolj kot ne vrtelo v prazno. Navor?
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.956
-391
113
čist prav si naredil...

jest mam tud avtomatika 4x4, pa morem rečt, da se mi na terenu ne pozna dost. mogoče je celo boljši, ga lahko držiš na nizkih obratih v snegu, on pa kar leze naprej... zoprno je edin, če ostaneš, in je treba avto ven zguncat... takrat pomoje kr trpi, ker ga moreš hitro naprej pa nazaj šaltat... ampak to so redke zadeve...

sicer pa glede na to da so v večini večji terenci 4x4 avtomatikov mislim da to mora špilat...

jest bolj ne zaupam nestalnim 4x4, ki se vklaplja po potrebi...