Ko sem kar informiran iz forumov, variant je več.
Za most Pelješac jih je že dosti slišalo, samo iz tega megalomanskega projekta je nastalo le nekaj izkopanega kamna na obeh bregovih ter en majhen steber. Ta most naj bi nosil hitro cesto preko Pelješca, ki bi se nato nazaj priklopila na planirano avtocesto jadransko - jonskega koridorja Trst - Reka - Split - Podgorica - Tirana - Igoumentica - Patras.
Trenutno Hrvati gradijo avtocesto Vrgorac - priključek Ploče in nadaljevanje do bosanske meje ter hkrati preostanek hitre ceste do Ploč. Bosanci na oni strani gradijo prvi odsek do Mostarja. Najprej je bilo mišljeno, da bo šla avtocesta po bosanski strani do Črne Gore, Hrvaški pa naj bi "ostala" hitra cesta do Dubrovnika. Ampak zdaj naj bi avtocesta šla nekoliko severno od Neuma in nato spet po hrvaški strani do Dubrovnika. Skozi Bosno bi naj napravili ograjen koridor ter priključek z mejnim prehodom (nekaj takega ima več držav na tem svetu, imeli smo (oziroma imamo) tudi koridorsko cesto pod Sabotinom med Solkanom in Goriškimi Brdi, ki je kak kilometer potekala preko Italije. V časih težkega komunizma in blokovske ureditve smo se z Italijani to lahko zmenili, no, velik del Hrvatov se temu upira z nesmiselnimi argumenti, češ da jim bo Bosna preprečevala prosti pretok ljudi in blaga do Dubrovnika, Bosanci pa, da jim bo avtocestni koridor (ki bi bil tako ali tako delno pod zemljo) odrezal od države in uničil naravo - čeprav do Neuma drugače kot skozi Hrvaško ne prideš, če bi rad po normalni asfaltni cesti.
Politika (sploh je jug Hrvaške in Bosne čisti HDZ) seveda to vleče na svoje note in namesto, da bi se zmenili, samo padajo novi in novi predlogi rešitve, eden bolj nesmiseln od drugega. Zadnji taki predlogi so pontonski in delno dvižni most preko zaliva ali pa novi hitri trajekt z novima pristaniščema na mestih krajnih opornikov nesojenega mosta Pelješac.