...ni tak kot jaz
Na približno 500 prevoženih moram doliti pol litra do 1 litra vode, hladilne tekočine (včasih kar vodo nalijem, če nimam hl. tek.)
Opazil sem, da če grem na AC in peljem malo 130-150 km/h, spije več vode, kot ponavadi in takrat spije tudi nekaj olja. Ker se večinoma vozim po krajevnih cestah in vozim počasi, voda in olje 'držita' dlje v motorju.
Rekli so mi tesnilo na glavi. To je ta zgornja pri ventilih ali kje? Majčkeno je tukaj tudi mastno okoli. (Mondeo 2.0 benc. 107 kW, l. '02)
Sumim, da je to posledica dneva, ko mi je loputice potegnilo v motor (sicer so napisali, da so motor menjali).
Torej vprašanje, zakaj začne avto pit vodo?
Tnx
Na približno 500 prevoženih moram doliti pol litra do 1 litra vode, hladilne tekočine (včasih kar vodo nalijem, če nimam hl. tek.)
Opazil sem, da če grem na AC in peljem malo 130-150 km/h, spije več vode, kot ponavadi in takrat spije tudi nekaj olja. Ker se večinoma vozim po krajevnih cestah in vozim počasi, voda in olje 'držita' dlje v motorju.
Rekli so mi tesnilo na glavi. To je ta zgornja pri ventilih ali kje? Majčkeno je tukaj tudi mastno okoli. (Mondeo 2.0 benc. 107 kW, l. '02)
Sumim, da je to posledica dneva, ko mi je loputice potegnilo v motor (sicer so napisali, da so motor menjali).
Torej vprašanje, zakaj začne avto pit vodo?
Tnx