avto.net oglas

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
POLO

Koliko je tale avto dejansko vreden? Mi je full všeč samo cena se mi zdi pa mal pretirana
confused-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Morš pač pretehtat..kot tak (avto kot avto) tudi pod razno ni vreden toliko denarja Ampak glede na vloženo (predvidevam da tudi delo) in material....pa je stvar tvoje presoje. Ali bi se rad vozil v navadnem polu, ki bo temu primerno zgledal in bil tudi 'drag'..ali ti je pomemben bolj videz (in duša)...torej boš reskial več denarja za to.

Kot kaže je bil lastniku ljubljenček, kar se tudi vidi po fotkah.
 

Fetici

Fizikalc
1. feb 2008
550
36
28
Sej zato pa mal sprašujem
redface-1.gif


Ker drugače se Polo tega letnika prodaja za okoli 1000€! sem šel že ene 3 gledat, pa noben ni imel več kot 100.000 KM
cool-1.gif


Samo je vprašanje ali je bolje kupiti od mladega ali strejšega lastnika
confused-1.gif


Vem da da 10 let star avto ni nov avto
cool-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Kdo ga vozi tukaj nima veze..takega avtomobila ne bo imel starejši človek, to je dejstvo. Pa verjemi s takim avtom, noben ne dela kot svinja z mehom (ne glede na starost lastnika) ker moraš biti enostavno ljubitelj konjička (bilo kakega) da si pripravljen toliko vložiti v njega.

In ta to ceni.

Pa verjemi da se bo našel kdo ki ga bo kupil..sicer kakih 200 - 300 EUR bo moral itak popustiti, definitvno pa ga bo prodal.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik Fetici pravi:
POLO

Koliko je tale avto dejansko vreden? Mi je full všeč samo cena se mi zdi pa mal pretirana
confused-1.gif

cena dejansko je pretirana. razen ce so ti kljuke in letvice v barvi vozila, sneti napisi z avta, spredaj maska brez znaka in avtoradio vredni 2000 eur. pa avto nima klime.

avto je lep ampak je za moje pojme konkretno precenjen....
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.979
71
48
44
www.citroenar.com
Nisem nek pristaš VW-ja, bi pa reku takole ... Avto zgleda lepo ohranjen, vendar vseeno mislim da je cena navita ...

Danes ko kaj prodajaš težko dobiš kupca, da ti bo štel vse tvoje vložke v avto ... avto se bo prodal za neko normalno ceno, + recimo kakšen evro več na ohranjenost in lep izgled ... recimo jaz več kot 1800€ za ta avto ne bi dal.

Če mu vzameš feltne dol in avtoradijo ven, dobiš že skoraj navadnega polota. (rabljene feltne pa AR na trgu pa koliko stanejo?)

Lahko da bo dobil zahtevan denar..samo čakat bo mogu na podobnega fanatika.

Kaj me moti pri tem avtu? Prvo nima klime ... stikala za odpiranje stekel na neprimernem mestu + zraven še nek gumb, ki ga ponoči komot stisneš, ko iščeš stikalo za voznikovo steklo :) Pa še brez znaka na maski ... ne maram avtov ki spredaj nimajo značke :)

To je moje mnenje
smile-1.gif


Lp
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Cel kup avtov se prodaja po sistemu ''če mi kdo da toliko prav, drugače ga bom raje sam vozil''... Se pravi se v bistvu ne prodajaj, razen če kdo pride z nerazumljivo visoko ponudbo... saj veste, za pravo ceno je naprodaj vse...
 

jtfc

Guru
Izključen uporabnik
24. jul 2007
19.994
2.720
113
Pred časom je bil en polo grd kot smrt za 5500€, pa tudi dvomim da je šel.
tongue-1.gif
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Pa 1.4 motor, kar pomeni zabavo z motorjem in predvsem z menjalnikom.
Kar zdaleč ni nujno! Si lastim takega polota s 210.000 km in teče kot urca in motor in menjalnik.
evil.gif

Je pa res da je ta drag! Sicer je lep,ampak drag! Tko kot je pritegni tebe da ga gledaš tako bo pritegnil koga,ki bo prišel z denarjem in ga odpeljal.
Verjetno lastik tud računa na to da bo ceno za par 100€ spustil (ali pa tud ne)
Jaz ga kupil nebi za tak denar!
confused-1.gif
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.928
2.341
113
za šankom
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Pa 1.4 motor, kar pomeni zabavo z motorjem in predvsem z menjalnikom.

od novega je bil pri hiši letnik 96 ob prodaji imel 188k km pa se je poleg rednih servisov menjala le obvolanska ročica in termostat
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Pri naši bajti pa Ibiza 96 z istim motorjem, od 90k do 160k km menjan štarter in je to to.
smile-1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pri naši bajti pa Ibiza 96 z istim motorjem, od 90k do 160k km menjan štarter in je to to.
smile-1.gif

Pri naši bajti pa Ibiza 98 letnik z istim motorjem, od cca 90k do 160k km menjano praktično vse, pa še ni delal tko kot bi moral.

Jst kot bivši lastnik te 1.4 mašine, močno odsvetujem nakup.

Glede cene tega Polota. Kot si že sam ugotovil dobiš za 1k€ podobnega. Za 700€ si namontiraš vse kar ima ta, če izpustimo športno podvozje, ki je na takemu avtu prej muka, kot kaj drugega.
 
Nazadnje urejeno:

Thrivial

Majstr
19. avg 2007
3.746
255
83
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pri naši bajti pa Ibiza 96 z istim motorjem, od 90k do 160k km menjan štarter in je to to.
smile-1.gif

Glede cene tega Polota. Kot si že sam ugotovil dobiš za 1k€ podobnega. Za 700€ si namontiraš vse kar ima ta, če izpustimo športno podvozje, ki je na takemu avtu prej muka, kot kaj drugega.

Tocno tako. Velikoserijski mali avto, sablonski v vseh pogledih... ne bi smel biti problem dobiti solidno/dobro ohranjenega za bistveno nizjo ceno ali pa novejsi model za enako ceno.

Bistveno visjo ceno za ohranjenost lahko iztrzijo kvecjemu kaksni redkejsi avtomobili ali znamke, kjer so ljubitelji za izjemno ohranjen avto tudi v Sloveniji placati primerno vec. Tukaj bi mi na misel prisli BMW-ji, kaksni japonski primerki, Alfe in podobno, definitivno pa ne VW Polo.

lp
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Pri naši bajti pa Ibiza 96 z istim motorjem, od 90k do 160k km menjan štarter in je to to.
smile-1.gif

Jaz imam pa 2001 s tem motorjem. Kaj je bilo vse zamenjano ne vem več, ker je vsak teden nekaj. V zadnjih letih sem se tudi navadil, da pač vedno cuka in sveti lučka za motor. Se mi ne da več rihtat. Od včeraj pa novo presenečenje: prtljažnika se za boga ne da več odpret.

Jaz vem, da obstajajo primerki tehle 1.4 polotov/ibiz/fabij, ki so brez posebnih težav prevozili ogromno. Niso pa brezveze prišli že v pregovore kot eni najbolj pokvarljivih primerkov avtomobilske industrije. Kot kakšni renaulti.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Polo s 60 konji gre čisto solidno, da se prehitevat, če ga pa nisi vozil ne piši kozlanja,če ima pa tvoj avto 200 konj je pa komentar na mestu....
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Citat:
Uporabnik Viper_XxL pravi:
Polo s 1,4 motorjem ne gre skoraj nikam, pač 60 konjičev. Cena tega polota je pa tudi adijo
bonk.gif

Polo z 1.4 8V motorjem se da ZELO lepo voziti in je lahko zgled temu kaj je uporaben motor. Večino ljudi moti tistih 60 KM, ampak moraš vedeti, da ima ta motor pri zelo nizkih vrtljajih precejšnji delež celotne moči in pa dosti velik navor. Skratka avto se da lepo voziti v območju od 1000 (ja tisoč) vrtljajev dalje. Ni pa nek biser za vse, ki so navajeni vrtenja v rdeče polje, ta motor se ne zavrti rad in ga je brezveze priganjat.

Osebno imam doma na voljo ibizo s tem motojem in sem vedno znova presenečen kako "lahko" in "lepo" potegne. Recimo novi 1.4 16V (85KM) se lahko skrije proti stari 8V (kar se tiče vožnje v nizkih vrtljajih). Celo moj 1.8T je mrtev pri 1000-1500 rpm napram 1.4 8V mlinčku.

Glede kvarljivosti pa je motor poznan kot nezahteven in večen, tako da slabe izkušnje nekaterih ne odtehtajo mnenja servisnih delavnic, ki imajo ta motor za enega "tistih" zelo nezahtevnih (ima sicer par svojih "muk", ampak nobena ni kritična).

Na avtorja teme, tak polo žal ne more bit vreden 3k EUR. Cena vozila je kjub "vložku" še vedno lahko samo in edino enakovredna ne-staylanemu modelu z enako ohranjenostjo (torej 1k eur + par stotakov če je avto 100% ok).