LOL, nihče ne bo škripnil. Proizvajalec svetila že dandanes naredi Xenon žaromet za skoraj isti denar kot navadno halogensko. Samo pri slednji je potrebno dodati samo še inštalacijo, eltromotorček za nastavitev višine snopa in zadeva je zaključena. Pri Xenonu pa je potrebno dodati računalnik (elektromotorje, krmiljenje) da ti spreminja fokus leče za kratko/dolgo luč, viskonapetostni transformator. Potem sledi razlika v ceni med navadno W5W žarnico za pozicijo ali LED svetilom. Pa razlika med H7 in DS1 žarnico. Potem mora Xenon imeti avtomatsko regulacijo višine snopa, kar pomeni senzorje na sprednji in zadnji osi, ki niso zastonj. Pa večjo posodo za pranje stekel, pa šobe za pranje in pripadajoče krmiljenje. Torej tu ni samo vprašanje zaslužka proizvajalca žarometa.
Je pa res, da dokler bodo nekatere firme lupile z doplačilom za Xenon in bodo kupci to sprejeli bo to tako. Nekateri proizvajalci (ali tvoja nemška Zastava) pa v rangu vozil kot ga imaš ti sploh ne ponuja več Xenona. V tvojem modelu pa je bil na voljo, doplačilo prav tako jurja ali več. In koliko takih Meriv v Sloveniji vidiš z Xenonom? Še z meglenkami jih je prav malo...
Za sam žaromet pa je kot rezervni del razlika v ceni majhna (kot sem rekel zaradi dodatkov ki so v samem žarometu).