Audi A4 B6 - odpiranje stekel

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Pozdravljeni.

Na dkw-ju, ki je v lasti staršev se je pojavil zanimiv problem. Kar naenkrat se je začela elektrika sprednjih stekel (zadnja so na roke) obnašati zelo čudno. In sicer izgleda to tako, da na voznikovih vratih ne moreš odpreti stekla, prav tako ga ne moreš odpreti na sovoznikovi strani. Odpreš pa lahko steklo na sovoznikovi strani s stikalom na voznikovih vratih.

Delovanje stikal sem preveril z vcds lite in so vsa ok, tako prva kot druga stopnja.

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo narobe?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Velika verjetnost da so precvikani kabli na pregibu med šasijo in vrati (skriti so v plastično zaščito - ko odpreš vrata jo vidiš...njo odstrani in poglej ali so vse žice OK)
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Velika verjetnost da so precvikani kabli na pregibu med šasijo in vrati (skriti so v plastično zaščito - ko odpreš vrata jo vidiš...njo odstrani in poglej ali so vse žice OK)

tocno tako!
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Jup, točno to je krivo. Sem potegnil stran gumo pri stebričku in sta dva kabla popolnoma odtrgana, ostali pa napokani. Sem malo googlal in je to očitno standarden problem pri teh vozilih. Torej čez vikend tapeto dol in popravilo oziroma zamenjava okvarjenih žic. So pa tako tanke, da so že tako dolgo zdržale...

Hvala za nasvet.
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Velika verjetnost da so precvikani kabli na pregibu med šasijo in vrati (skriti so v plastično zaščito - ko odpreš vrata jo vidiš...njo odstrani in poglej ali so vse žice OK)

Prej moraš še vso rjo odstranit, da boš lažje prišel zraven
evil.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Ni tam rje
wink-1.gif


Veš kako sem jaz rešil problem (meni so šli kabli na zadnjih vratih za zvočnike)..na delu kjer je bilo odcvikano sem porezal do konca (še zaščito, ki se je držala skupaj na enem delu) in dal vmes čeveljček
wink-1.gif
.

(Na eni strani, kjer me je pa hebalao zaradi prekratke žice, pa sem vštuknil vmes 5 cm novega kabla...med dva čeveljčka
grin1.gif
).

Nisem jemal dol tapet...
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.261
3.900
113
Enako bi ti naredili na uradnem servisu, samo brez čeveljčkov.
hysterical-1.gif
Videl v živo, Opel servis.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
celga kabla od stikala do nekje pod armaturo, računalnika... itak ne bo noben šel menjat.
Pri stikalu v vratih je tudi vprašanje kako je narejeno, ali so čeveljčki ali je vse skup zalito, ali je zalotano.
Pač v vsakem primeru moreš kabel na pregibu zalotat. torej je čist vseen, če ga tam štukaš brez podiranja tapete z debelejšim in bo večen.
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Tole je spet/še vedno problem. Kabel v vratih sem popravil in je delalo par dni, potem pa spet ne. Vzel sem ga ven, premeril in vse je ok. Zamenjal z drugim, 100% izpravnim, ne dela. Zamenjal modul na vratih s štirimi različnimi, ne dela. Stikala delajo, jih vidim v vagcom, ko jih pritiskam. Ima kdo mogoče pri roki shemo vezave teh stekel, da končno poskusim rešit tole? Ima še kak drug modul kakšno funkcijo v tem primeru?
 

BigPoppa

Majstr
19. jul 2007
1.297
364
83
Izgleda nedotaknjen (na tiskanem vezju ni videti sledi vode ali oksidacije), tudi žice, ki peljejo do njega. Sem pa potem, ko sem ga montiral nazaj opazil na dnu karoserije kar nekaj vode. Po malo raziskovanja sem ugotovil, da je to pri B6 očitno pogost pojav... Poiščem drug komfortmodul, pomoje je v tem problem.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Sam modul je waserdiht, vsaj če ga ni kdo že odpiral! Ponavadi so problem žice in/ali konektorji (ni nujno da gredo v konfortni modul, eni so samo "zvezdasto" vezani v tistem ššopu kablov). Poglej za sledjo bakra oz. oksida (zelena barva). Če imaš to kje vidno potem je voda prišla v žice, odstrani vso izolacijo iz "blaga" ki drži šop žic skupaj. Tam notri se pojavi problem, očitno voda po konektorju nekako pride v žico in počasi načne baker. Ob dovolj dolgi izpostavljenosti se prevodnost toliko zmanša da se žica začne "šmelcat" kar se kaže v čudnem delovanju, ko se dokončno prekine stik pa ne dela več.

Stikalne linje so ponavadi ok, tudi recimo releji preklapljajo (slišiš klik). Problem so debele žice (rdeče) ki prenašajo tok.

Je pa to serijska napaka pri audijih in pasatih pri generacij B5, za B6 mi ni poznano možno da je še kar obstoječ problem (glavni problem je voda, tako da v vsakem primeru rešit tole drugače se bo problem samo ponavljal).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Tavelika škatla ima tesnila (se ne vidi) in je položena višje kot kabli. Ne trdim da zdrži 10m pod vodo, ampak za tisto rosico ki jo ponavadi na voznikovi strani pod tapeto je čisto ok.

Sem popravljal 2 taka avta in pri obeh mi je po cukanju šopa kablov ostal debel rdeč kabel v roki čisto prežrt na koncu (zelen), to so napajalne linije ki se razvejijo pred konfortnim modulom in gredo potem skupaj s kontrolnimi linjami v vrata. Komfortni modul je bil vedno suh.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
se strinjam glede kablaže, stara na passatih s sponkami spojene v šopu po boku je katastrofa
jaz sem delal vsaj 10 avtov, ki so imeli komplet modul pod vodo, komplet pri nogah
ponavadi levo za požarno zamaši odtok ali pri akkuju, potem pa pri škatli, kjer je motorni ecu voda teče v avto in na tla
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Ok ne bom trdil ker veš več ko jst!

Pri passatu (b5) je zalivalo desno (sovoznikovo) stran vozila, razlog enak kot si omenil, je pa voda prihajala noter čez ohišje kabinskega filtra. Problemi zaradi tega zalivanja so bili na elektriki/elektroniki avtomatskega menjalnika (če ga je vozilo imelo) ki je dobesedno plaval v vodi. Kot omenjeno na voznikovi strani je bila vlaga ampak daleč od "bazenčka" ki je bil pri sovozniku!
grin1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
dihaj, dihaj, deliva mnenja na javnem forumu
kje sem napisal, da vem več kot ti?

res je, kar si napisal za desno stran glede ECUja avtom. menjalnika
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.626
722
113
prav lepo zaliva, tudi kadar preperi tesnilo na notranjem kovinskem pokrovu vrat pod tapeto
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
sej res, pozabil
wink-1.gif

to je najbolj =ba na starih leonih
ponavadi sem za tesnjenje uporabil posebno bmw stalno gumijasto tesnilo, tak ojačan trak
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
914
154
43
Podobno simptomi na očetovi Škodi Fabii, letnik 2008.

Na voznikovih vratih ne dela nobeno stikalo, na sovoznikovih vratih občasno dela, občasno ne.

Torej, kako oz. v kateri smeri iskati napako?

Najprej preveriti kable v pregibih? Potem dalje pa?

Hvala vsem!

Lp,