Če kupiš dobro poreklo, potem prav veliko opaznih napak ne pričakuj, in jih verjetno tudi kasneje ne bo veliko.
Je pa res, odvisi od kilometrov, ampak tam pri 200k so ponavadi fuč:
amortizerji - porukaj avto in preveri stanje
izpušni sistem - poglej okrog zadnjega lonca
dvomasni vzrtajnik - pr speljevanju oz. hitrem pospeševanju iz nizkih obratov če kaj "ropota" pri motorju
sprednje vpetje koles (aka. roke) - preveri zračnost, ropotanje na mestu in v pri nizki hitrosti v zavojih
turbo - zdej tukaj če se avto prodaja zaradi zanič turbine bi se moralo videt (moder dim) in slišat (pisakanje oz. drugačno ropotanje), načeloma je pokazatelj slabe turbine, ki pa še ni čisto na koncu višja poraba olja (ampak to ve samo lastnik)
.. zdej vsaka od teh napak te pride tam od 500-1000 EUR in po potrebi se na tem niža ceno!
Kot je že kameleon omenil je edina resna težava zaradi kateri ti lahko zariba motor "vsedlina", ki je posledica relativno majhne količine olja v turbo-podprtem motorju (visoka temperatura olja). Če je bil avto kdaj pregret, vožen z malo olja, s slabim oljem, z dotrajanim oljem, potem zna ta težava bit prisotna.
Poraba olja - vsak turbo motor, sploh pa bencinski ti bo porabil olje. Zdej slišati je naokrog da te mašine porabijo "ogromno" olja (1l / 1k km ipd), ampak to ni res oz. je povezano z neko drugo težavo (ponavadi kar turbina). Zna pa biti normalna poraba olja 1l / 5000 km, če seveda precej vrtiš turbo. Drugače bi moralo v servisnem intervalu porabit okoli liter.
Pri olju bodi pozoren koliko ga je notri, ta motor je res priporočljivo vozit s polno olja oz. vsaj nad polovico .. če bo lastnik rekel, da ne pije nič olja, potem je ali opcija da grdo laže ali pa da se vozi proti koncu intervala z oljem pod min.!