Amortizerji: Bilstein ali Kayaba?

Narodnjak

Majstr
20. jul 2007
10.336
303
83
39
Ljubljana
Torej, kakšni minusi, kakšni plusi?
smile-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Dlako v jajcu v tem razredu.

Kupi kar dobiš, ti pa povem, da bodo Bilstein tudi B4,B6 serije trde.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nikakor...

Sploh pri Bilstein moraš it veliko višje.

Kayaba še nisem mel, sem se pa peljal s parimi, kateri so se mi zdeli zelo udobni, pa je bil en konkretno spuščen.

Sam imam pa Bilstein B6 pa je kr trdo, naslednjič bom verjetno Kayabo probal oz. odvisno od avta bo pač komplet podvozje.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ne poznam trdote Kayabe po razredih nažalost...

Tudi ne spomnem se točno katere so mel avti notr. Težko boš našel koga, kateri je mogoče na istem avtu primerjal oboje, kar bi blo pa edino merodajno.

Falit nemoreš pri obeh znamkah itak oboje prvovrstna roba.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Oboje je na nivoju, če te muči trdota vzemi take z nastavljanjem. "Ugoden" je še Koni yellow..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Itak da so, ebay.de obrni, za mojo gajbo so okol 400€.

Jst tako razmišljam: če mislš vsaj nekaj časa met avto in imaš rad da je boljša lega se splača ene gewinde kupit. Razkiraš denar (may 1000€) pa imaš ornk robo, ki jo pa konec koncev vedno bp prodaš naprej
zmaga.gif
na avto daš pa orginal nazaj gor. Zguba ne bo velika.

Glej še za KW, H&R, treba preverit kakšne komplete imajo na voljo za Opla in kakšne so cene.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Js pa nebi gewinde priporočal.

Samo ob zelo namenski uporabi in konkretnem avtomobilu.
 

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Že kupil na avtomobilu Bilstein B9. Kako se pelje v primerjavi s kayabo ne vem. Jaz sem zadovoljen. V kombinaciji z Eibach-i, podvozje dela in sem zadovoljen s pobiranjem neravnin tako, da mi avto ne skače po cesti.
zmaga.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Kako pa vem, ker model ma za nastavitev trdote?

Piše pri modelu in že z sliks e ponava vidi da ima "ventil" na vrhu za štelanje..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
"Gewinde" je ponavadi precej trdo

Zato pa vzameš nastavljivo trdoto, da štelaš. Zna bit pa seveda tut na najbolj "mehkem programu"
grin1.gif
trše kot orginal, vendar izključno na račun boljše lege, neravnine zna pa precej bolj udobno pobirat.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
jaz imam Gewinde brez nastavitve trdote pa je trdo ko hudic, lepo se da vozit samo po lepi gladki cesti, rad bi enkrat sprobal kako se obnese zracno vzmetenje, malo se je problem cena pa tista navlaka v prtljazniku(kompresor, rezervoar, ..)
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Mah zračno je tko, čim višje je bolj trdo je in obratno za športno lego je vsekakor brezveze
tongue-1.gif
Mel koleg v A4.

Vrjamm da je trdo, zdej ali več razkirat za ornk komplete (amortizerji so bistvo) oz vzet v zakup
tongue-1.gif
VAG grupa je kr "trda" že v osnovi. (domnevam da maš na A6). Da je še ornk colaža je kr beton na naših cestah.