Ali uporabljate zvok pri trženju?

jasarov

Zelenc'
26. nov 2008
2
0
1
S hitrim razvojem digitalne zvočne tehnologije (mp3, realaudio, wma,...) se hitro razvija tudi možnost izkoriščanja tišine v digitalnem prostoru za področje trženja blagovnih znamk. Zvočni zapisi obsegajo več kot 30 odstotkov komunikacije z javnostjo, kar pomeni da zvok, ki doda blagovni znamki karakter, v dobrem strateškem načrtu lahko naredi razliko v prepoznavnosti blagovne znamke in potencira učinek blagovne znamke na ciljno občinstvo.
 
Nazadnje urejeno:

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Citat:
S hitrim razvojem digitalne zvočne tehnologije (mp3, realaudio, wma,...) se hitro razvija tudi možnost izkoriščanja tišine v digitalnem prostoru za področje trženja blagovnih znamk. Zvočni zapisi obsegajo več kot 30 odstotkov komunikacije z javnostjo, kar pomeni da zvok, ki doda blagovni znamki karakter, v dobrem strateškem načrtu lahko naredi razliko v prepoznavnosti blagovne znamke in potencira učinek blagovne znamke na ciljno občinstvo.


bonk.gif
Omenjeni audio kodeki se ze zelo dolgo ne spreminjajo prav drasticno, predvsem pa ne hitro, a vseeno me nekaj zanima:

S tisino torej izkoristimo karakter v strateskem nacrtu, da potem naredi razliko v prepoznavnosti digitalnega prostora ciljnega obcinstva - nekaksen STFU torej pomaga prodajati jogurt ?

Zveni ravno prav ... briljantno, da bi morda res delovalo.

OT: Od kdaj so na tem forumu dovoljene reklame ?
OT odg: Od nikoli
smile-1.gif
 
Nazadnje uredil moderator:

jasarov

Zelenc'
26. nov 2008
2
0
1
ne lubek, ampak če ma tvoj jogurt nek zvočni logotip, ki si ga folk zapomni in si potem cel dan prepevajo si bodo zapomnal tvoj jogurt dost bol kot ktirkol drug...
cheer.gif
 

Zanzibar

Majstr
16. sep 2007
1.065
123
63
OT: una je dobra:prijaaazen do želooodcaaaaaa....prijaaaaaazen do srcaaaaaaaaa...

matr mi gre ta reklama na živce; kot da je zadeva popolnoma brez stranskih učinkov....