Ali počakate?

marjan

Pripravnik
25. jul 2007
799
3
18
Ali počakate da vgasnejo vse kontrolne lučke ko date kontakt in šele nato vžgete vozilo? Nekateri ga vžgejo v prvem šusu, jaz najprej počakam da se vse lučke ugasnejo.... Tako sem se pač navadil.

Kaj priporočajo proizvajalci, ima to sploh kakšen pomen? Če je kakšna napaka itak lučka ostane prižgana ko vozilo vžgemo, kajne...
 

pediater

UDBA
18. jul 2007
11.892
0
36
43
Mislim da take teme še ni bilo.
zmaga.gif


Jaz počakam. Mi je bilo enkrat rečeno, da je bolje počakat, da ti "servis" lučka ugasne. Zdaj koliko je to res pomembno, pa naj kak stručko pove. Verjetno je tudi odvisno od avtomobila.

Je pa nekaj zihr. Eni s tem močno pretiravajo. Ker to počnejo tudi ko jim avto crkne v križišču.
10.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Pri dizlu na ključ ja, počakam, pozimi sem še clo kak cikel naredil.

Pri bencinarju pa ne ker mam knof.
smirk-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Ma kokr si navajen: jst obrnem ključ, se vmes pripnem (lučke se uganejo) in stisnm na gumb da se prižge avto..
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Jaz počakam (pri prvem vžigu, v križišču seveda takoj obrnem).

Pri trenutnem avtu počakam, da napiše ''Oil OK'', v tem času se ravno pripnem.
 

lojtra

Pripravnik
6. jul 2008
60
1
8
Kolikor je meni znano, je zelo dobro, da se počaka, da ugasnejo lučke, ki bi naj ugasnile, ne glede na to ali je dizel ali bencinec. Razlog za to, bi pa naj bil v elektroniki novejših avtomobilov in različnih senzorjev (da pregleda vse točke skozi), ob neupoštevanju tega načina pa se lahko pojavijo različne "novoletne lučke", kar se pri nekaterih to dogaja. Je pa spet odvisno seveda od avtomobila, do avtomobila. Osebno to delam na vsakem avtu in še nikoli ni bilo nobenega problema glede lučk in nedelovanju kakšnega sistema....
Pa lep pozdrav,...
 

Jurij

Pripravnik
22. sep 2007
821
0
16
Trenutni avto se kaj pretirano ne pritožuje, če ga kresnem takoj, če je seveda dovolj topel (dizel), če je hladen, ne gre kar tako, mora predgretje opraviti svoje.
Pri prejšnjem (Megane I, bencin) sem vedno počakal, drugače se je zmedel in prvih nekaj sekund ni nikamor potegnil.
Drugače pa postopek kot so opisali pred mano, kontakt, privezovanje pasu, zagon, pa ni nobenega čakanja in dilem.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.697
9.913
113
40
MB
Citat:
Uporabnik lojtra pravi:
Kolikor je meni znano, je zelo dobro, da se počaka, da ugasnejo lučke, ki bi naj ugasnile, ne glede na to ali je dizel ali bencinec. Razlog za to, bi pa naj bil v elektroniki novejših avtomobilov in različnih senzorjev (da pregleda vse točke skozi), ob neupoštevanju tega načina pa se lahko pojavijo različne "novoletne lučke", kar se pri nekaterih to dogaja. Je pa spet odvisno seveda od avtomobila, do avtomobila. Osebno to delam na vsakem avtu in še nikoli ni bilo nobenega problema glede lučk in nedelovanju kakšnega sistema....
Pa lep pozdrav,...

res je, jaz sem enkrat gola V na brzino kresno pa servo ni delal pa lučka je svetla
crazy1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.135
11.004
113
kod Džej-Zija
Pri večini avtov se dobro sliši, koliko časa je treba čakat, ko se na začetku polne bencinska pumpa. Jaz vedno čakam in s tako vsi sistemi delajo normalno,
 

motofrik

Majstr
24. dec 2009
3.049
450
83
tam ko se terc po tori rola
Lepo se je treba navaditi delati po ustaljenem redu. Jaz, če malo pomislim, naredim takole: Sedem v avto, dam kontakt in obenem prižgem pozicijske luči, se pripasam, medtem se črpalka napolni, vžgem, prižgem luči, prva, ročna in gremo. Od prvega dne, vedno in povsod. Menda je treba počakati, da računalnik naredi svoj ciklus preverjanja. Pri avtu se sliši bencin pumpa. Ko slišiš, da je nehala polniti, je tlak vzpostavljen in lahko vžgeš. Pri motorju pa dam kontakt in dokler se na števcu ne izpiše ura (dokler so le 888888), ne vžigam.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
To glede čakanja je neka fama, ki nima nobene podlage. O.K. Pri dizlu pozimi, ko je mraz. Poleti še to ne - mislim na nove dizle TDI, CDI...

Kar se tiče bencinarjev in kontole ne drži. Kontola sistemov se izvaja še kar nekaj časa po tem, ko se vi že peljete. Npr. delovanje senzorjev se ne more peverjati (večina) ko avto stoji oz. ne deluje. Nekatera vozila nimajo ventila, ki v času, ko je avto ugasnjen prepriči, da gorivo steče nazaj v rezervoar. Zato se ob kontaktu sliši delovanje čplake, da ustvari pritisk goriva. Ni pa nič narobe, če avto tako vžgete.

Skratka, brez panike. Je pa to stvar navade. Jaz tega ne prakticiram niti pri dizlu. Edino, če je avto zunaj parkiran in je res mraz. Letno naredim cca. 80.000 kilometrov in sem zamenjal še ogromno vozil (največ Mercedes in nekaj Volvov), pa nisem imel nikoli nobenhih težav.

Tole pa pišem iz razloga, ker je moj zelo dober prijatelj v Daimler - ju zaposlen v ravoju in sva se ravno na to temo pogovarjala. Lahko pa veliko več škode naredite s tem, če se vozite s praznim rezervoarjem. V tem primeru pride čez črpalko zrak in s časomo poškoduje črpalko. Pri starejših Audi - jih (bencinar) je zaradi tega še vsaka crknila..
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik marjan pravi:
Ali počakate da vgasnejo vse kontrolne lučke ko date kontakt in šele nato vžgete vozilo? Nekateri ga vžgejo v prvem šusu, jaz najprej počakam da se vse lučke ugasnejo.... Tako sem se pač navadil.

Kaj priporočajo proizvajalci, ima to sploh kakšen pomen? Če je kakšna napaka itak lučka ostane prižgana ko vozilo vžgemo, kajne...

Sedem, obrnem ključ. Sem ravno prejšnji teden zjutraj začudeno pološal noo zaforo (dizel), kako vergla par sekund. Predgretje se očitno ne prižge že, ko odpreš vrata ... Potem je pa še par sekund delala, kot da ima dva in pol cilindra ...
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Bentiš mam občutek, kot, da se vas kar nekaj v 25let starih golfih okol prevaža.
Pa mi povejte, kako se to dela v nekaterih vozilih, ki za vžig uporabljajo samo gumb? Verjamem, da je priporočljivo pri nekterih starejših dizlih, ampak pri svojih polMio km z vozili na vseh pogonskih delih in elektroniki (če odmislim okvarjen čip/računalnik pa še to zaradi dotrajanosti) še nisem imel težav, pa vozil ne šparam.
Sicer sem pred kratkim kupil rabljenega od modela, ki je bencinarja sred oktobra toplega tolk časa predgreval, da sem mislu, da ne bova speljala, ampak od njega nisem uspel dobiti odgovora zakaj to počne. Je pa avto rabil še nekaj časa (14 dni), da je sem ga ulavfal oz, da ni bil več zamorjen.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
mam knof. Torej ko vstavim ključ v ključavnico stisnem start in takrat avto vžge
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Vstop, kontakt, pas, vžig.

tudi jaz !

Sem pa pred dnevi, za foro, pri -5C takoj kresnil, nič čakanja; štarter 2x obrnil in vžgal b.p!! JTD power
smile-1.gif
))
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.191
9.821
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Vstop, kontakt, pas, vžig.

tudi jaz !

Sem pa pred dnevi, za foro, pri -5C takoj kresnil, nič čakanja; štarter 2x obrnil in vžgal b.p!! JTD power
smile-1.gif
))
Looool, s čim se hvališ. Meni je dizlaš vžigal brez vseh grelnih svečk
evil.gif

Je pa res, da je malo pokadil modro in sem že preklinjal vse po vrsti, kaj hudiča je to. Je bilo pa tam -2 stopinji.