Sem ga vozil eno sesozno, potem pa je šel od hiše. Moj je bil sicer letnik 2003 model 600S.
Kaj ti naj rečem? Za prvi motor in nabiranje vozniških izkušenj je odlična izbira a se ga boš po nekaj mesecih naveličal. Za vožnjo v dvoje ima premalo navora in premalo moči. Prehitevanje je v dvoje bolj iluzija kot dejstvo, poraba pa okrog 6.5l. Ima pa dokaj udoben položaj sedenja za dolge ture, a malo čudno vetrno zaščito. Pri mojih 182 centi višine mi je od 140 km/h naprej treslo čelado.
Ko sem se vozil sam v družbi kolegov "športnikov", pa sem ga moral tiščati pri visokih obratih. Poraba je bila zaredi tega logično visoka. Motor je za športno vožnjo definitivno pretežek, položaj sedenja pa neuporaben. Iz ovinka ga zaradi premale moči in navora težko pobereš, pri polaganju pa imaš občutek kot bi držal bika za roge in ga s kolenom tiščal v rebra, da bi pokleknil. Zavore pri športni vožnji odpovejo.
Za "neagresivne" izlete v dvoje tam nakje do 300 kilometrov dnevno pri 100km/h ni pripomb. Konec koncev je motor taki vožnji namenjen in tukaj se obnese 100% dobro.
Okrog stroškov in vzdrževanja: Registracija, olje, filter, gume in ketnsprej. Pri motorju samoumevno in zanemarljivo. S tega stališča hvaležen motor.
Torej kot so že zgoraj omenili ja ali pa ne. Odvisno za kaj ga kupuješ. Meni osebno bolj sede gsxr 600.