akumulator - brez vzdrževanja

markopo

Pripravnik
3. feb 2010
91
1
6
Ali tile akumulatorji namreč res ne potrebujejo vzdrževanja v smislu vsaj pregleda nivoja tekočine? Namreč zdi se mi, da mi po parih dneh ne vožnje in pri -10 stopinjah več ne bo hotel reagirati. Na drugem avtu sem imel podobno situacijo in sem lani pred zimo dolil v 6 špranjic (skoraj 0,5l) destilirane in še zdaj deluje aku kot nov.


Imam tega spodaj, ves je zaprt. Je kakšna opcija preveriti nivo kisline in po potrebi dotočiti?
alter
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Po mojih skromnih izkušnjah so tile akuji popolnoma enaki pod pokrovom, nekateri imajo celo čepe za odvit. Izboljšano je le zračenje - del vode kondenzira in steče nazaj, kar pa ne pomeni da slej ko prej ne bo premalo vode v celicah. Večina se jih da odpreti, do sedaj mi samo enega ni uspelo. In vsak, ki sem ga odprl, je rabil dolivanje.
Eni imajo čez samo nalepko, eni pa pokrov s čepi, ki pa ga je zelo težko odpreti. Če se prav spomnim je ravno tvoj med njimi
frown-1.gif
.

Kaj več si pa preberi:
http://www.akumulatorji.com/?name=o_akumulatorjih.html
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Nevem jest sem mislu da je to ze pozabljena zgodba kjer moras dolivati vodo. Naceloma ce se nemotim se je voda oz elektrolit zgubljal od prevretja, torej full vroce okolje pa delanja veliko kilometrov, ali pa ce imas presvoh aku v avtu.

Sicer mas gelske akuje katerim nimas kaj dolivati in so mocnejsi ter nekaj drazji.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.494
5.790
113
saj je pozabljena zgodba, ker je večina novih zalepljenih skupaj. Ko je hin menjaš.
redki so še, da imajo pokrovčke za odvit
 

telex

Fizikalc
24. dec 2007
5.832
47
48
Akumulator pri -10°C ima le še 50% kapacitete pri 20°C. Če ti gleda iz elektrolita 0,5 cm plošč to pri 20...25 cm dolžine plošč pomeni tam do 2,5% nižjo kapaciteto. Večja verjetnost je, da se je zaradi starosti odluščilo več ali manj paste z negativnih plošč in ima AKU pri -10°C pač premalo moči za zagon motorja. Nobeno dolivanje ti ne bo nič pomagalo. Edina rešitev je nakup novega akumulatorja.

Vsak akumulator se da odpreti, saj so vsi zaprti s čepi (eni z navojem, drugi na trenje). Tiste s čepi na trenje (običajno po trije skupaj) je malce težje odpreti a kakšen "pajser" dela čudeže.