Aktivna likalna deska?

22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
To gledam, katera bo v ponedeljek v hofru ali ima kdo to doma in kako se obnese?
STC6TxA.jpg
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.766
6.751
113
pri taščici
Pa ne med korenjem tehnične robe kupovati. Če bo garancija boš moral peš nesti na kitajsko na servis. A veš kolk je to daleč?
Dovolj off. Če je ”vakumska” in s termostatom potem navali. Moja ima sicer neko staro ko zemlja, pa ni kupljena med korenjem(elna), ampak je ne zamenja.
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Kaj si ti kadil? Prineseš nazaj z računom in dobiš vrnjen denar brez vprašanj.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.766
6.751
113
pri taščici
Pomemben je tudi podatek kako ”masiven” je blago in pena na kateri likaš. Najbolje da takoj čez natakneš neko dodatno prevleko.
Sicer pa kupi. Kaj če greš po alter poti uporabnikov in si boš čez nekaj mesecev sam likal.
 
22. jul 2007
13.440
1.679
113
124
Evo nabavil in prvi vtisi;
+ višina, stabilnost
o podloga temperaturno odporni stiropor, mi ne deluje vzdržljivo na dolgi rok
- ventilator je precej glasen oz. bi bil lahko bil tišji
Ostalo bo pa žena stestirala
evil.gif
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.223
3.626
113
Da malo obudim temo.
Evo naša Hoferjeva aktivna likalna deska po ca. dveh letih odpovedala poslušnost
rolleyes-1.gif
.
Ventilator se ne obrne sploh. Če preklopiš na vpihavanja (dviganje tkanine, ki se lika) se sliši rehal hummmm, na kontra strani stikala, da ti tkanino pritisne na desko, ki se je itak izključno uporabljalo, pa nič.
Ventilator ni "zaribal" ker se ga da, npr. z izvijačem, normalno obrniti.
.
Kakšna ideja, če le to kje možno popraviti?
Po papirjih naj bi bilo za zadevo sicer 3 leta garancije.
Kako se to uveljavlja za izdelek, ki ga ni več v ponudbi?
Ti ga zamenjajo, ali pač vrnejo denar? Kakšne izkušnje?
Desko pač potrebujemo, in dokler je delala, je bila čisto OK.
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.083
5.654
113
A ta deska je tak high tech da se je doma ne da razstavit in zamenjat krtack na motorjih
sprasujem se.gif
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.223
3.626
113
..ksz

No še poročilo, kako se je zadeva rešila:
Po mailu, navedenem na garancijskem listu, sem kontaktiral proizvajalca v DE. Zraven poslal poskeniran izpolnjen garancijski list in račun iz Hoferja.
Naslednji dan dobim odgovor, če jim lahko pošljem še serijsko številko odpovedale deske - pošljem fotko nalepke s serijsko številko.
Čez dva dni mi po mailu sporočijo, da dobavitelj(?) prizna kulanco(? saj je 3 leta garancije) in, da mi isti dan po pošti brezplačno pošiljajo novo likalno desko - za "odstranitev" pokvarjene pa naj poskrbim sam.
Konec tedna me je nova likalna deska čakala na pošti tako, da imamo zdaj doma eno akrivno in eno pasivno
wink-1.gif
.
.
Od mojega prvega maila v DE do novega artikla na pošti v Ljubljani je minilo 6 delovnih dni - nimam pripomb.
Zame, razen mojega časa in poti na pošto, nobenih stroškov.