Dajmo zaenkrat reči, da je dejstvo, da sedaj modrujemo o kolesu, kjer se je lani menjal senzor, naključje...
Avto naj na servisu priklopijo na tester (običajna diagnoza napak oz. branje pomnilnika o napakah) in če ne bo napake senzorja, je 99% vse OK.
Je pa res, da če zapelješ na ustrezno dvorišče (trda podlaga z nekaj malega posutega peska) in pohodiš bremzo (in sklopko seveda, da ne bo avto crknil in se bo normalno ustavil) ko nor, potem morajo biti sledi vseh 4ih koles približno enake. Če bodo vidne 4 špure (torej so blokirala vsa kolesa), je vse OK.
Tistemu z mitsubishijem: lučka za ABS se med delovanjem motorja sme prižigati le, če se je nekaj narobe (btw. pogosto je kriv zanič akumulator/alternator, ker ABS lampica posveti, če napetost pade pod 10 V). Če se ABS vklopi med zaviranjem, lučka za ABS NE sveti!
Drugače pa je z lučko za DSC (nadzor trakcije vseh koles), ki pa vedno sveti, ko računalnik zavira kakšno od koles ali odvzema gas; skratka lučka sveti, ko DSC deluje.