Citat:
Inteligentni sistem luči – kot aktivni sestavni del varnostnega koncepta – poskrbi za najboljšo možno vidljivost v vsakem vremenu in različnih prometnih razmerah. Pri slepečih vozilih iz nasprotne smeri, vožnji skozi ovinke, megli ali na prazni cesti se sistem prilagodi situaciji in individualno prilagodi luči.
Luč v temi: pri načinu luči za podeželske ceste se zasenčene luči porazdelijo tako, da je levi rob voznega pasu občutno bolje osvetljen kot z običajnimi žarometi.
Še bolj dinamično: luči za avtocesto se samodejno aktivirajo v dveh stopnjah, in sicer od hitrosti 90 km/h sistem poveča moč dvojnih ksenonskih žarometov, od hitrosti 110 km/h pa se dodatno spremeni nastavitev žarometa na notranji strani voznega pasu, da se enakomerno osvetli celotna širina cestišča vse do razdalje 120 metrov.
Povišana varnost: z razširjenimi meglenkami sistem izboljša vidljivost v megli. Poleg tega se levi dvojni ksenonski žaromet obrne navzven, svetlobni stožec pa se hkrati spusti. Ta funkcija luči se samodejno aktivira, takoj ko se vklopi zadnja meglenka in se vozilo premika z manj kot 70 km/h.
Sledi vsakemu ovinku: luči, ki aktivno sledijo ovinku, sledijo zasukom volana voznika. Podatki senzorjev o kotu zasuka volana, zasuku okoli navpične osi in hitrosti vožnje poskrbijo za to, da se dvojni ksenonski žarometi v nekaj sekundah obrnejo na stran, takoj ko voznik z vozilom zapelje v ovinek. S funkcijo luči za osvetlitev notranje strani ovinka se luči za osvetlitev notranje strani ovinka samodejno vklopijo, ko voznik aktivira smernik ali zasuče volan.
Bolje videni: dnevne luči v tehnologiji LED in novem videzu izboljšajo zaznavnost vozila za druge udeležence v prometu, vgrajena naprava za čiščenje žarometov pa zmanjša umazanost svetlobne naprave. Poleg tega so tudi sprednje pozicijske luči tako kot zadnje luči, smerniki in lučka registrske tablice izvedene v tehnologiji LED.
Dobra vidljivost brez pritiska gumba: s prilagodljivim asistentom za dolge luči je vozniku vedno na voljo optimalna dolžina svetlobnega snopa. Ta omogoča hitrejše zaznavanje pešcev, kolesarjev ali ovir kot pri običajni zasenčeni luči. S kamero so uravnavanje dolžine svetlobnega snopa in dolge luči krmiljene tako, da je cesta, odvisno od vozne situacije in drugih udeležencev v prometu, čim boljše osvetljena. V primeru zaznave vozil, ki vam peljejo nasproti ali vozijo pred vami, sistem konstantno prilagaja dolžino svetlobnega snopa razdalji, tako da žarometi ne oslepijo drugih vozil. Dolga luč se samodejno vklopi, ko sistem ne zazna nobenih drugih udeležencev v prometu. Posebnost: nenadnih menjav svetlobe zaradi mehkih prehodov ni.