a se to pri "vseh" novih "maje"?

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
sredinska konzola na primer, kot na temle posnetku.. what the f**k is this sh*t.. glej pri 2min30sek posnetek


kaj to dejansko v sodobnem času prodajajo kup dreka ali se je japoncem poslabšalo? Bolano, res. Kdo bo dal za tak avto letno povprečno plačo?
sem šel na svojem to probat (ni yaris).. si prej roko zlomiš preden kar koli premakneš.
ej, McGiver , ti si expert za yarisa. Boš pogledal pri vašem če so ga tudi dali naprej brez pol šraufov?
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
592
369
63
Jaz sem imel yarisa, mislim da 2016, pa je bila konzola ok montirana, se ni nič majalo.
Je pa res, da je bilo vse ostalo polom, tako da sem se jajca znebil prej kot po enem letu.
Edina pozitivna stvar je bila, da sem ga čez eno leto prodal s plusom.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Kaj je boljše, konzola ki se maje, saj itak ni dizajnirana, da bi kaj strašnega nosila, ali to, da ti motor konča v dimu po manj kot 100 k km, ponavadi, ko ti je že potekla garancija?

Ukvarjanje z nepomembnimi stvarmi. Če je konzola polna čričkov, potem razumem tegobe, da pa nekdo gre to testirat, kot da gre za nosilni del avta, ki mora prenest 50 kg obremenitve, je pa bedarija. Edino kar bo tja šlo v praksi je 0,5 l kokakole in par računov.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Če se nekaj tako maje, bo prej ali slej iz tega sledil še zvok vibracij itd..

Sicer pa sem nekaj podobnega zasledil v salonu pri novem VW T-ROC. Prav tako jetra kar se tiče izdelave pa plastike. S tem, da ima VW še precej drugega masla na glavi, vezanega predvsem na lastno integriteto...
 
  • Všeč mi je
Reactions: tofsy

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Če je spodaj spužva, nima kaj bit strašnih vibracij. In ja, to da bumbar maje zadevo z silo 50 kg in več, ni normalna uporaba.
Čakam, da se proba obesit na senčnike in pri tem ugotovi, da jih je polomil. :p
Skratka, brezvezen test.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa in sistemik

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Mat Watson ima malo fetiša na rukanje armatur. Poglejte si test DS7 (okoli 1:20), kjer tip skoraj odtrga vse skupaj. ali pa pri novem Focusu.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Če je spodaj spužva, nima kaj bit strašnih vibracij. In ja, to da bumbar maje zadevo z silo 50 kg in več, ni normalna uporaba.
Čakam, da se proba obesit na senčnike in pri tem ugotovi, da jih je polomil. :p
Skratka, brezvezen test.

Priznam, da takih cukanj nisem nikoli cukal sredinskega dela avta :D sem pa moral probati pri svojem, takoj ko sem se naslednjič sedel vanj. Solid as a rock.
Pa očitno so začeli na vijakih šparat... vseeno je boljše, če je zadeva čvrsta. 4 vijaki manj na avto x 1 000 000 avtov.. 4mio vijakov = 3mio eur prihranka ..
Morda je nova oseba prevzela njihov OpEx program pa si je dal duška :p
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Nekoč so vsi gledali, da če ima avto debel pleh, potem je ziher varen.
Vmes je pa avto industrija naštudirala, da debel pleh in varnost, ne gresta nujno skupaj.

In ja poleg vhodnih stroškov, ima faktor tudi teža. Milimeter manj debela plastika, pa se nabere za 20 kg plastike po celem avtu. In tako naprej ...
100 kg lažji avto, pa pomeni, da ima avto emisije manj kot x CO2, kar pomeni, da gre v teh in teh državah v tak davčni razred, namesto v višjega.

Faktorjev je velik. Osrednja konzola pa itak nima namena podpirati težkih predmetov in obremenitev, in delati overdizajn na slednji, je neumnost.

Vsi avtomobili so pa seveda kompromis. Takšen ali onakšen.

Namesto teh butastih nepomembnih testov, naj raje naredijo supertest 100.000 km, pa potegnejo črto, kako je avto preživel to obdobje in v kakem stanju je po testu.
Cel kup "lepih in s trdno konzolo" bo že imelo zamenjane motorje, elektroniko, menjalnike. To bo realna žalost in pravi test za 99% kupcev. Ne pa da gre drmat konzolo.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Nekoč so vsi gledali, da če ima avto debel pleh, potem je ziher varen.
Vmes je pa avto industrija naštudirala, da debel pleh in varnost, ne gresta nujno skupaj.

In ja poleg vhodnih stroškov, ima faktor tudi teža. Milimeter manj debela plastika, pa se nabere za 20 kg plastike po celem avtu. In tako naprej ...
100 kg lažji avto, pa pomeni, da ima avto emisije manj kot x CO2, kar pomeni, da gre v teh in teh državah v tak davčni razred, namesto v višjega.

Faktorjev je velik. Osrednja konzola pa itak nima namena podpirati težkih predmetov in obremenitev, in delati overdizajn na slednji, je neumnost.

Vsi avtomobili so pa seveda kompromis. Takšen ali onakšen.

Namesto teh butastih nepomembnih testov, naj raje naredijo supertest 100.000 km, pa potegnejo črto, kako je avto preživel to obdobje in v kakem stanju je po testu.
Cel kup "lepih in s trdno konzolo" bo že imelo zamenjane motorje, elektroniko, menjalnike. To bo realna žalost in pravi test za 99% kupcev. Ne pa da gre drmat konzolo.

100 000km testov pa ne bos nasel veliko. Vsi novinarji se raje vozijo v novih avtih pa vedno drugih kot pa vedno v enem in istem. In tako jih zal tudi ocenjujejo.
Novi so (naj bi bili) vsi ok.

Zdaj pa kar se tice testa s 100k km ali vec - bi res bilo fajn videti rezultate. Pa kako bi po takih testih se bentili kako ima toyota beden cvt v hibridih.. pa kako ima hyundai to boljse ker je 'klasicen' menjalnik... na dolgi rok bi hitro videli kdo in zakaj menjava vztrajnika,sklopke,alternatorja... ki ga toyotini hibridi sploh nimajo. Torej ne more crkniti.
Jaz na dizlu samo cakam.. injektorje, turbino, sklopko... alternator pa sem ze menjal ker je crknil...
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Če se nekaj tako maje, bo prej ali slej iz tega sledil še zvok vibracij itd..

Sicer pa sem nekaj podobnega zasledil v salonu pri novem VW T-ROC. Prav tako jetra kar se tiče izdelave pa plastike. S tem, da ima VW še precej drugega masla na glavi, vezanega predvsem na lastno integriteto...
T-roc mogoce, samo ce primerjas polota z yarisom je pa notranjost polota neprimerljivo bolsa. Nasploh ma polo trenutno najkvalitetnejso notranjost od malckov v tem cenovnem razredu (cca 4 tedne nazaj sm kupval za zeno in primerjal polo, ibiza, fiesta, yaris, swift, mazda2, fabia, clio, c3, 208)
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Ljudje proizvajajo avtomobile, tako da je bolje, da neveš kaj vse se dogaja z avti preden pridejo do kupca. to da se nekaj maje niti ni tak problem. Zaradi naglice pri proizvodnji se ti ve zgoditi naprimer, da ti napeljejo cev za odvod kondenza klimatske naprave namesto ven v kabino vozila. Pa vijake ti zađrafajo direkt v šop kablov pa montirajo serijsko prešvoh kable, kateri se po par 10.000 km uporabe vozila enostavno stopijo in povzročijo odpoved računalnikov v avtomobilu. Pa to vse zaradi racionalizacije in varčevanja pri proizvodnji. Da lahko potem nekdo kupi novi pokvarjen avto za letno plačo(to je še kar ok) ali par letnih plač....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hipnos

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Ukvarjanje z nepomembnimi stvarmi. Če je konzola polna čričkov, potem razumem tegobe, da pa nekdo gre to testirat, kot da gre za nosilni del avta, ki mora prenest 50 kg obremenitve, je pa bedarija. Edino kar bo tja šlo v praksi je 0,5 l kokakole in par računov.
Se strinjam, to je pač Matov ''perk'', hkrati pa ena nepomembna malenkost, da lahko pokritizira.

Dejstvo pa je tudi, da takšne zadeve razlikujejo nekatere avtomobile med seboj. Recimo meni se je želodec obrnil, ko sem kakšni dve leti nazaj vozil novega Megana in se je ročaj v vratih malo ''premikal'', torej ni bil fiksen. To pa je bil problem, zame. To, da se konzola malo maje, če se obesiš nanjo ni taka panika, bi seveda raje imel, da se ne :). Sicer pa je Mat dovolj ostalih zadev povedal glede Yariske, eden od bolj realnih testov, ker večina novinarjev si ne upa direktno povedat negativnih stvari.
Pa je moje osebno mnenje, da je Yariska Hibrid top mestni avto, ČE SO TI AVTOMOBILI LE ZA PREVOZ OD A DO B.
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
mtl Se popolnoma strinjam z napisanim, vendar 100% kvalitete ni. Vsaka "firma" planira določen procent reklamacij. Koliko teh ima planiranih avtomobilska industrija ne vem (1%, 2%, 3%) ??
Toyota je leta 2015 proizvedla 9.909.440 avtomobilov, to je pri 1% planiranih reklamacijah 99.094 avtomobilov, posledično toliko nezadovoljnih strank. Pri 2% oziroma 3% planiranih reklamacijah pa pač toliko več.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Tukaj se ne piše o reklamacijah, ampak je to ''standardna'' zadeva pri Yariskah. Ni, da se je le tista na video posnetku ''slučajno'' majala. Takšen je pač dizajn in to je to.
To je isto kot nekateri imajo trdo ''Yugo'' plastiko, drugi pa lepo mehko.
Pač, kakor vsak preferira, meni je super, da je toliko izbire, noben pa žal ni perfekten, bi ga moral sestavit iz večih skupaj.

Recimo sam imam raje mehko plastiko, ampak mi to ni pomembno in če je izbira mehka plastika/zanesljivost, grem seveda takoj raje k zadnjemu. Nikakor pa recimo ne morem požret slabe lege in neodzivnosti na cesti, to mi je izredno pomembno, tako da morda celo pred zanesljivostjo. Ne rabim Porsche natančnosti, ampak da pa lahko mirno kakšen ovinek (dva, tri, pet, deset,..:cool::p) odpeljem malo hitreje, brez da se mi kocine takoj dvignejo, ker pojma nimam, kaj se dogaja z avtom, pa mora bit.
 

steni

Fizikalc
5. jan 2008
682
39
28
Ravne na Koroškem
Moje pisanje je bilo na tvoj stavek: "Recimo meni se je želodec obrnil, ko sem kakšni dve leti nazaj vozil novega Megana in se je ročaj v vratih malo ''premikal'', torej ni bil fiksen. To pa je bil problem, zame."
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Aja, razumem sedaj.
Hm, meni takrat to ni izgledalo, da je kaj narobe, ampak da je to feature. Ni se ročaj namreč premikal za cm ali več. Pač pri mojem, ko zagrabim ročaj in zaprem vrata je vse kompaktno, kot da bi ročaj bil del vrat. Pri Meganu si pa čutil, da se ročaj malo ''vda''. Bom na naslednjem spet probal.
Pa ni to tak problem in bi se spet navadil pač z manj moči zapirat vrata ;)...
Kompromisi.press