Aaaam, beton vgrajen v vozišče v predorih Debeli hrib in Mali vrh ni nobene 'nove sorte'. Sicer pa, recepture betona in tehnologijo vgradnje ne predpisuje izvajalec, temveč investitor, oz. tisti, ki jih slednji 'najame' za projektiranje in nadzor del. Receptura konkretnega betona, vgrajenega v ta dva tunela, je iz leta '96 ali '97. Pred časom so jo spremenili, prav tako tudi obdelavo površine (predor Kekec pri Solkanu je bil 'testno polje'). Pa še dodajam. Ni le v SLO problem drsnosti vozišč, tudi v tujini je podobno. Večina mašinerije je itak od Wirtgen-a, le ta pa ima svojo specifiko. Če bi kdaj bil na mestu vgrajevanja betona s temi stroji, bi vedel zakaj prihaja do tega.
Zanimivo pa je, ker so v Argentini (pred cca 7 leti) s podobnimi mašinami naredili cca 300km avtoceste (6 pasovnica). Tam drsnost ni problem (ali pa se nihče ne buni), je pa res, da so njihova vozišča na odprtem, kar zopet pripelje do novega dejstva. DARS namreč dolga leta v tunelih ni pral (z ornk štrajfiksi, se razume) vozišč. Vemo pa, kaj raznorazna svinjarija, saje, olje,... naredijo na voznih površinah.
Ne trdim, da so 'stara' vozišča OK, kar se drsnosti tiče. Želim povedat, da niso tako zanič, kot nekateri tupijo. Konec koncev so pa običajno najglasnejši tisti, ki si sploh ne predstavljajo, kako izdelati vozišče, hkrati pa še sami določijo ceno izdelave le-tega.
Tolk na kratko. Bi še lahko kaj napisal, me pa matra čas.
LP