2x letno vzdrževanje disk zavor

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.068
6.916
113
pri taščici
Ali obstaja kak sprej s katerim bi brez razdiranja zavor ob menjavi gum posprical vodila na cejustih in ostalo okoli zavor (kar se pač lahko) ki povzroča težave tekom let uporabe istega seta zavor.
Ali je bolje da vsakic razdrem zavore, odstranim umazanijo in namazem.
luka51
Kamele0N
Hondi
 
  • Všeč mi je
Reactions: Bajkman

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.124
113
Vodila in batek so oblečena v gumice, v gumicah je pa mast. Kaj bi ti šprical?

Poskrbiš da so gumice ok in ob vsakem posegu ko jemlješ vodila dol jih spucaš (staro mast) in namažeš novo mast. Tehnično bi mogoče pomagalo špricat gumice s kakšnim sprejem za gumo da dalj časa ostanejo mehke in ne popokajo, samo vprašanje koliko časa to pomaga pri segretih zavorah.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Z vsakim sprejem lahko pošpricaš. Samo učinka ne bo :)
Ne ostane ti drugega kot drotpiršna. ni pa treba to 2x letno. Če je blo vredu spucano in namazano ko si dal skupaj bi naj načeloma držalo čez cele ploščice.
pa za ona vodila kjer letijo čeljusti uporabljaj silikonsko mast, navadna lahko gumice napihne.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Špricanje vodil je samo začasna rešitev če ti kje zagrabi na terenu (wd40 itd...). Že tko moraš za to skoraj najmanj snet kolo da zraven prideš...no ko si pa že to naredil pa odviješ še tista 2 14 šravfa in zvrneš čeljust dol in spuščaš in rahlo namažeš vodila (preveč masti bo delalo vakum in bo kontra učinek) in si 1/4 že naredil :)
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.068
6.916
113
pri taščici
luka51
Avta sta dnevno v uporabi, (ajd kak dan ne, pa dopust....) . Jr pa res da najstniska zaviranja iz 150 na 0 smo prerasli.
Letno se dela okoli 15kkm, vecina vozenj preko 300m visokega pukla kjer ne gre brez uporabe zavore.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Ja no kaj se sekiraš. Prej boš plosčice skuro kot bo zaštekalo. Pri menjavi očistis in namažes in gremo dalje.

Kamelči daj ti špricaj kosilnico z wd40 da ti nebo škripala, avte pa pusti raje drugim.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Kaj pa bi ti naredil če bi moral na terenu rešit zarustano vodilo? Bingeljolje?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
jaz bi raje razdrl, če "lažje spiš"

večina firm za zavore, ki so prisotne v prvi vgradnji, ima kako visokotemperaturno mast, npr TMD BRAKING (Textar, Mintex in se nekaj blag. znamk):
CERATEC

Pa še za vse "bakrena mast" ljubitelje:
BAKRENAnoNO
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky in Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.068
6.916
113
pri taščici
zadnja leta prej bremze zapikajo kot pa da bi ploščice znucal/a, oziroma jih znuca(m) zato ker je zapikala.
Imava oba z ženo ta sindrom.
rabim orodje za odmik batka od ploščic ali... če dobim ploščice ven, jih bom tudi nazaj notri če ne bom stiskal pedala?
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
če je spredaj, ne rabiš drugega orodja kot "cvingo", mizarsko spono
za zadaj pa je možno, da rabiš orodje za navit batek nazaj, pa še to se da s kleščami in cvingo, le pazit je treba, da ne poškoduješ gumice - ampak potem tudi tester, saj imajo el. ročne "špindel" zadaj, odpiraš, zapiraš in nastavljaš el. ročno pa s testerjem
podreš, očistiš z drateno krtačo, kjer nalega ploščica na vodilo namažeš z zgoraj omenjeno mastjo NA TANKO in sestaviš ter ne pozabiš napumpati pedala zavor
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Orodje za batek not porint je ponavad kar tamala macola :) Se lepo vsede ponavadi v čeljust...potem pa uporabiš pitagorovo pravilo in na vzvod porines batek not... Če je kvader preveč ohlapen pa podšprajčas z kako deščico vmes...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.068
6.916
113
pri taščici
če je spredaj, ne rabiš drugega orodja kot "cvingo", mizarsko spono
za zadaj pa je možno, da rabiš orodje za navit batek nazaj, pa še to se da s kleščami in cvingo, le pazit je treba, da ne poškoduješ gumice - ampak potem tudi tester, saj imajo el. ročne "špindel" zadaj, odpiraš, zapiraš in nastavljaš el. ročno pa s testerjem
podreš, očistiš z drateno krtačo, kjer nalega ploščica na vodilo namažeš z zgoraj omenjeno mastjo NA TANKO in sestaviš ter ne pozabiš napumpati pedala zavor
Hvala obema, elektricne rocne pri mojih fosilih se ni.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

luka51

Guru
16. avg 2007
14.491
5.788
113
Kaj si ja nor ded bremze šraufa z macolo pa wd 40. Daj pri kosilnicah ostani raje.
Tak kot je hondi reko. Najprej pajsneš s šraufncigerom pol pa lepo s cvengo do konca.

Kaj bi nardil na terenu? Vleko bi poklical in se nebi jebal. Ziher nebi z wd40 šprical. Ker ne pomaga. Edino drotpiršna pa šmirgl te rešita.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.124
113
Če ti fino zariba bat potem rabiš še macolo ker boš prej cvingo polomil/zvil kot pa uspel bat nazaj potisnit, pomaga tudi če malo spreja za odvijačenje pošpricaš okoli batka (pod gumico). Je pa res da ko je klešča (cilinder) v takem stanju je vprašanje ali se splača še s tem ukvarjat, ker je površinski sloj "kroma" že pobralo in se bo tak bat in s tem cela klešča ves čas zatikala.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.350
5.652
113
Kaj si ja nor ded bremze šraufa z macolo pa wd 40. Daj pri kosilnicah ostani raje.
Tak kot je hondi reko. Najprej pajsneš s šraufncigerom pol pa lepo s cvengo do konca...
Lej...lahko tudi z jezikom porineš batek not če maš dovolj močnega...načinov je kolk češ :)

Meni je macola v 10letih odkar si sam bremze rihtam vedno lepo not bat porinla...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.124
113
Seveda, ampak to ni več "redna menjava" ploščic ampak cel poseg v zavore - zraven še zamenjava gumic, brušenje vodil ipd.! Uradni servisi tega ne delajo ker ti radi prodajo celo kleščo, kozolčarju se ne da, tisti par kvalitetnih mehanikov ki bi tako kvalitetno "obnovili" klešče pa na roke prešteješ. Še vedno pa po mojih izkušnjah če imaš enkrat problem da konkretno zarjavi batek potem te reši samo komplet obnova ali menjava klešč (ker za večino vozil ni to nek grozen strošek in imaš potem naslednje desetletje mir).