Zanimivo je, da se glede najbolj vroče teme v evropskem transportu pri nas (uradno) sploh nič ne govori, v Evropi pa divja prava vojna med zagovorniki EuroCombijev in železnicami. Slednje se seveda bojijo še dodatnega upada konkurenčnosti.
Skratka, v Bruslju se odločajo o tem, če bodo dovolili 25,25 metrov dolge tovornjake po celi Evropi, ki bi potem seveda vozili tudi pri nas. Za nepoznavalce; trenutno so tovornjaki s polpriklopniki dolgi 16,50 metra, s prikolico 18,75 m, če pa na AC prehitevate tovornjak ki prevaža avtomobile in ima lučko ima ta najverjetneje 20,50 m.
Že vem, da se bodo nekateri tukaj razpočili ob misi na prehitevanju takšnih tovornjakov na AC, kot kaže bodo omejeni na le nanje, vendar po drugi strani velja, da dve takšni kompoziciji nadomestita 3 klasične, torej bi bile kolone tovornjakov krajše.
Več o tem si lahko preberete na:
www.transportal.si/transport_dogodki_odmevi/eurocombi_pred_politicnim_kompromisom_.html
kjer si lahko prebrskate tudi za druge članke na to temo.
Skratka, v Bruslju se odločajo o tem, če bodo dovolili 25,25 metrov dolge tovornjake po celi Evropi, ki bi potem seveda vozili tudi pri nas. Za nepoznavalce; trenutno so tovornjaki s polpriklopniki dolgi 16,50 metra, s prikolico 18,75 m, če pa na AC prehitevate tovornjak ki prevaža avtomobile in ima lučko ima ta najverjetneje 20,50 m.
Že vem, da se bodo nekateri tukaj razpočili ob misi na prehitevanju takšnih tovornjakov na AC, kot kaže bodo omejeni na le nanje, vendar po drugi strani velja, da dve takšni kompoziciji nadomestita 3 klasične, torej bi bile kolone tovornjakov krajše.
Več o tem si lahko preberete na:
www.transportal.si/transport_dogodki_odmevi/eurocombi_pred_politicnim_kompromisom_.html
kjer si lahko prebrskate tudi za druge članke na to temo.