100 oktanski bencinc vs 95 oktanski

elektron12

Pripravnik
23. apr 2016
134
0
16
Kaj je bistvena razlika, če natočim 100 oktanski bencin v Renaulta atmosferca 1.6. 16V 110KM, ki ima predpisano 95ko.
Ali mašini koristi/škoduje, večja/manjša poraba, občutke pri vožnji?
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Denarnica ti bo prej prazna. Sicer pa si preberi kaj pomeni oktansko število pri bencinu klik

Sicer pa, če natočiš 100 oktanski bencin v tvojega 1.6 16V renaulta se bo zgodilo naslednje: Ne bo se več kvaril, nabaviti boš moral črpalko za izčrpavanje bencina iz rezervoarja, ker bo motor proizvajal bencin in ne trošil, povečala se bo moč motorja tam za 1500%, navor pa bo tak da te bo bolele glava že pri 0,1 obratih motorja, motor sploh ne bo več brnel, izpusti CO2 bodo v -. V glavnem nima se ti zgoditi nič tragičnega lahko samo veliko pridobiš.
evil.gif
 

elektron12

Pripravnik
23. apr 2016
134
0
16
Hvala za obilo humorja, čeprav sem iskal kakšen bolj uporaben odgovor mogoče od koga ki je to preizkusil v praksi in bi lahko napisal npr poraba je enaka ali pa poraba je za x dcl manjša. S tvojim odgovorom si pa nimam kaj pomagati, tako da si za moje pojme brezveze porabil nekaj svojega časa.
 

Sine370

Pripravnik
27. jun 2015
816
0
16
Še en, ki bi rad da gre kripa tko kot dober avto!
Tankaj tisto kar ti piše v knjižici, ki si jo dobil ob nakupu!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
Zgodilo se ne bo nič... Razen, da boš dal za tank par evrov več....

zmaga.gif
ker komoresijsko razmerje tvoje kante in sam motor (brez turbine) in ostale napredne elektronike ne more izkoristit več oktanov...

Motor mora bit že v startu delan za več oktanov da ti potem lahko to koristiš
 

azeed

Pripravnik
15. sep 2011
104
2
18
torej novejši motorji (mali turbaši) te dodatne oktane dejansko izkoristijo?
 

sixpower

Guru
22. sep 2011
3.231
2.836
113
Lublana
Obišči stran
Mah pustitega, kar naj tanka 100tko potem pa naj okoli govori kako mu avto manj porabi pa kako je bolj odziven. Ne bo prvi ne zadnji tko, da bo hitro našel enake patrone, ki bodo drug drugemu govorili pravljice iz lastnih izkušenj o čudežnem gorivu.

@elektron12 kupi še tiste tabletke za v bencin, pa neke magnetke, ki jih daš okli cevk. Boš videl pol bo pravi avion tvoj avto, bencin boš pa itak nazaj na pump vozil.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
V resnici ima benzin z višjim oktanskim številom celo manj energije. Torej gre za metanje dnarja. Naftaši si pa seveda manejo roke.
 

flip

Fizikalc
30. avg 2007
1.659
40
48
Meni se celo zdi da je avto s 95 oktanskim rahlo bolj poskocen. Fo zdaj sem.imel 20.000km samo 100 oktanov, sedaj pa bom par keslov samo 95. Se pa vozim vecinoma isto neprometno relacijo, tako da bo priblizno se kar.dalo videt razliko, ce je je sploh kaj.
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
To sicer drži, vendar nekateri motorji rabijo bencin z višjim oktanskim številom, da se prepreči nezaželene detonacije, vse pa je odvisno od kompresije, kot predvžiga,....

Za navaden, nepredelan motor, je to metanje denarja stran. Po drugi strani pa imam težave najti 100 oktanski bencin na Petrolovih črpalkah v okolici Radovljice, ki ga pa rabim za motorno kolo. Zaenkrat imam srečo, da je dovolj velika poraba na OMW črpalkah in ga niso še ukinili...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
Citat:
Uporabnik azeed pravi:
torej novejši motorji (mali turbaši) te dodatne oktane dejansko izkoristijo?

S5 odvisno od motorja do motorja
smile-1.gif


Francoski TcE polizdelki bi si upal trdit da ga rabijo že serijsko....pa še takrat cukajo
smile-1.gif


Ostali delajo bp na 95ko (TSi, TGDi,....)

Načeloma bolj ko je motor predelan...navit bolj to lahko izkoristi....

To so pa potem razni Audi S/RS....Impreza WRX.....Cooper S.......pa cestni naviti motorji......pa ne boš verjel tud kake navite 2T zadeve (motorke naprimer....predelani scooterji)...

Vse ostalo plebejsko laufa bp na 95ko....
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.056
5.660
113
A nima to že 100oktanc.....vsaj tako mi diši kadar je mrzu motor pa povohaš zadaj....se občuti kot da bi na aceton vleklo malo
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Promil? Na mojih 12 litrih naj pol pokrovček notr zlijem?

Bolj rabim zaradi klenkanja, ker imam kot predvžiga precej visok in sem na 100 oktancu bolj brez skrbi, da ne bo do prišlo do kakšne detonacije...
 

Spajky

Guru
7. jun 2017
2.749
667
113
Obala
Če imaš kot predvžiga malce prevelik, se valjda da naštelat kako. Klenkat pač ne sme, ker če se to ponavlja, zna škodit motorju ... Če pri 100 oktancu ne klenka, pač nalivaj tega v rezervoar preventivno . jest dodajam 40ml s šprico na en tank -40L

Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi: A nima to že 100oktanc...
vsa goriva ga imajo v "sledovih" torej zanemarljivo in se ga ne bi smelo čutit po vonju ...
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
Predvžig nastavljam preko elektronskega modula in ga lahko nastavljam za cel spekter obratov in sem nekako našel sweet spot pri 35°, vendar pod pogojem, da je notri 100 oktanc, drugače prestavim na 32°, kar je še nekako varno za 95 oktanca.
Bom pa poizkusil tole z acetonom, do kam grem lahko, brez klenkanja.
 

markosekula

Pripravnik
2. avg 2015
57
0
6
Vozim Yeti 1.2Tsi, letnik 2016
Pri nakupu sem dobil nasvet, naj ga tankam z 100 benzom , v knjižici pa je omenjen normal.
Ko sem hotel vedeti zakaj 100 ,mi je prodajalec povedal da so jim to svetovali v tovarni ob predstavitvi značilnosti teh motorjev. Nekaj mesecev sem tako točil 100 ,potem pa po cca 7 tisoč km poskusil z navadnim pa ni bilo nobene razlike niti v porabi niti v moči(vsaj ne da bi jo občutil)