1.9 TDI dolgo vergla, ko je topel

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
35
Audi a3 1.9 tdi l.2005 ko je mrzel vžge v trenutku, ko je pa ogret pa rabi par sekund, včasih še več... kaj je to narobe, nek senzor na gredi je za zamenjat kolikor jaz vem?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Preden pa greš tja pa jim bv odlomiš $$$ pogooglaj še na netu......

KLJIK

Hello,

PD engines have to crank over 280 rpm for the engine control unit to "release" the injectors.

Does attaching a battery charger affect the way it starts when hot, I would also be doing voltage drop when cranking to the starter motor. Main earth points etc!

As Crasher says you have the possibility of the starter motor itself, I visited a vehicle in Cardiff with this problem to find the crank sensor was giving distorted readings when hot!

I have also seen the bottom end starting to seize when hot and causing this complaint, but that is a 1 in a million case!

I hope this helps. TTFN
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.372
5.646
113
Se prav al slab accu.....al slabi kontakti na accu.....pomojem slab senzor gredi....

Na chiptuningu se bodo pa priklopil in pomojem ponastavl kake parametre vključevanja injektorjev pod 280rpm in to bo to
 
Nazadnje urejeno:

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Če v motornem računalniku ni nobenih napak, težavo v večini primerov reši prekodiranje iz ročnega na avtomatski menjalnik. Najdi nekoga, ki ima VCDS (VAG-COM) in probaj.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Če v motornem računalniku ni nobenih napak, težavo v večini primerov reši prekodiranje iz ročnega na avtomatski menjalnik. Najdi nekoga, ki ima VCDS (VAG-COM) in probaj.
tudi če to drži moraš vedeti kodiranje; da ne skodiraš iz ročnega 2wd v avtomatskega 4motiona:)
 

damek1a

Pripravnik
13. okt 2007
659
0
16
mb
Kolikor je meni znano, gre v tem primeru za sledeč problem: ko je topel motor zahteva elektronika določeno število obratov štarterja (280rpm), preden se sprosti vbrizg goriva. Ker je po x letih štarter (in tudi akumulator) že nekoliko slabši, s težavo doseže to število obratov in zato traja nekaj časa. Razni mojstri potem posežejo v elektroniko in znižajo število potrebnih obratov za vbrizg goriva goriva. Verjetno bi se problem rešil tudi z menjavo štarterja?
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik matix pravi:
Audi a3 1.9 tdi l.2005 ko je mrzel vžge v trenutku, ko je pa ogret pa rabi par sekund, včasih še več... kaj je to narobe, nek senzor na gredi je za zamenjat kolikor jaz vem?

kaksna je situacija z oljem v motorju?
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
kaj naj bi imela količina oziroma kvaliteta olja pri tem?

pri PD motorjih so pod pokrovom ventilov gorivne cevke zatesnjene z gumicami (o ringi) in ce ne tesnijo dobro, gorivo odtece v karter (gre za zelo majhne kolicine), posledica je da avto ne zalaufa takoj, ker v cevki fali gorivo v tistih nekaj centimetrih, olja v karterju pa je vedno vec ...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.084
6.932
113
pri taščici
se pravi je problem v gorivu in ne v olju
wink-1.gif