1.5 TSI v Kodiaq-u

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
728
75
28
Zivijo,

kakšne so kaj izkušnje s tem motorjem 150KM , so kaki znani problemi, je dovolj ''mocan'' za kodiaq-a , pa uporaba bo normalna, nobenega divjanja pretiranega, prevoz mulcev gor dol , pa siht- vecinoma kratke relacije od 2 do 20km max v eno smer.

hvala
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Boljše to kot pa smrdeč dizel. Za znane napake je mislim, da še premlad motor. Je pa pametno doplačat avtomatika vožnja udobna, da se z ročnim ne da primerjat. Mogoče bi sam osebno počakal na Fordovo Kugo ali pa Pumo. Cena tam tam pa bistveno bolj všečna kot oglata škoda.

1582908799678.png


1582908871681.png
 
  • Všeč mi je
Reactions: afroC

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
728
75
28
No lepota je stvar posameznika, zgornja skoda pa po mojem bistveno vsecnejsa
Kar se motorja tice pa 2.0 dizel mamo pa vem daj ok ampak je ena opcija kodiaqa s tem motorjem pa sport opremo ki ga naredi res ok (spet samo mnenje posameznika)

Bolj sem mislil da so kake cake kot prvi 1.2/1.4 motorji in hibe ketne pa jermenov pa pitja olja v nedogled...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Boljše to kot pa smrdeč dizel.

Je res, ampak v kodiaqu predvsem 2.0TSI, ki je pač.. žejen konjem in avtu ustrezno. Ko dodaš dsg pa 4x4 pomanjkanje navora hitro terja svoj davek in je dizel prava izbira.

Mogoče bi sam osebno počakal na Fordovo Kugo ali pa Pumo. Cena tam tam pa bistveno bolj všečna kot oglata škoda.

No glavni adut kodiaqa definitivno ni to, da bi bil lep, ampak to, da je po prostornosti v čisto drugem razredu kot ostali kompaktni suvi. Kuga pa puma izgledata proti kodiaqu kot dva mala pičipokija.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
1,5 TSI je ok, če nisi (oziroma nočeš biti) hiter. Tih, uglajen, dovolj varčen... Ko pa hočeš da se zadeva premakne, se more zavrteti, več je hrupa (pa ne tistega prijetnega), poraba gre pa tudi precej preko 8.

Za kakšne prikolice, polno naložen avto ali klance tudi ni najboljša varianta.

Da ti ni tale padel v oči? Ko sem bil pri Klemenčiču so ga precej gledali. Je veliko avta za ta denar, samo če se sprijazniš z ročnim menjalnkom (jaz se ne ne bi).

 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.368
2.404
113
SV SLO
Je res, ampak v kodiaqu predvsem 2.0TSI, ki je pač.. žejen konjem in avtu ustrezno. Ko dodaš dsg pa 4x4 pomanjkanje navora hitro terja svoj davek in je dizel prava izbira.



No glavni adut kodiaqa definitivno ni to, da bi bil lep, ampak to, da je po prostornosti v čisto drugem razredu kot ostali kompaktni suvi. Kuga pa puma izgledata proti kodiaqu kot dva mala pičipokija.
Fora je v tem , da se nekdo nameni vozit do 20 km v tako velikem avtu. Zakaj si potem ne kupi enega sedlastega vlačilca za vožnjo po mestu. Bo bolj varen, zadaj ima možnost postelje, da lahko otroci dremajo leže do vrtca, pa še vsem bo padel v oko, kar v množici SUV sploh odpade.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
No lepota je stvar posameznika, zgornja skoda pa po mojem bistveno vsecnejsa
Kar se motorja tice pa 2.0 dizel mamo pa vem daj ok ampak je ena opcija kodiaqa s tem motorjem pa sport opremo ki ga naredi res ok (spet samo mnenje posameznika)

Bolj sem mislil da so kake cake kot prvi 1.2/1.4 motorji in hibe ketne pa jermenov pa pitja olja v nedogled...
1.5TSI so radi cukali, naj bi bilo pa to odpravljeno s posodobitvijo.

Tisti, ki pišete o 4x4. Kolikor vem pri 1.5tsi ni na voljo.
In pa še glede vleke prikolice: kateri debil bi kupil to garo z 1.5tsi za vleko prikolice? Eh.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Fora je v tem , da se nekdo nameni vozit do 20 km v tako velikem avtu. Zakaj si potem ne kupi enega sedlastega vlačilca za vožnjo po mestu. Bo bolj varen, zadaj ima možnost postelje, da lahko otroci dremajo leže do vrtca, pa še vsem bo padel v oko, kar v množici SUV sploh odpade.
In kaj je narobe s tem? A mu ti plačaš, da se jajca po mestu s kravo?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Fora je v tem , da se nekdo nameni vozit do 20 km v tako velikem avtu. Zakaj si potem ne kupi enega sedlastega vlačilca za vožnjo po mestu. Bo bolj varen, zadaj ima možnost postelje, da lahko otroci dremajo leže do vrtca, pa še vsem bo padel v oko, kar v množici SUV sploh odpade.

Mogoče gre pa s familijo na kampiranje, pa smučanje, pa iz njive avgusta vozi gajbe krompirja. Kaj ti veš zakaj še rabi avto poleg kuča-poso. Jaz sem tudi večinoma sam v avtu, takrat ko rabim pa vem zakaj vozim za sabo par metrov viška.
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
728
75
28
1,5 TSI je ok, če nisi (oziroma nočeš biti) hiter. Tih, uglajen, dovolj varčen... Ko pa hočeš da se zadeva premakne, se more zavrteti, več je hrupa (pa ne tistega prijetnega), poraba gre pa tudi precej preko 8.

Za kakšne prikolice, polno naložen avto ali klance tudi ni najboljša varianta.

Da ti ni tale padel v oči? Ko sem bil pri Klemenčiču so ga precej gledali. Je veliko avta za ta denar, samo če se sprijazniš z ročnim menjalnkom (jaz se ne ne bi).



Ja ni cisto konkretni ogledan ampak ja podoben
 

Palcek

Fizikalc
15. dec 2007
728
75
28
Fora je v tem , da se nekdo nameni vozit do 20 km v tako velikem avtu. Zakaj si potem ne kupi enega sedlastega vlačilca za vožnjo po mestu. Bo bolj varen, zadaj ima možnost postelje, da lahko otroci dremajo leže do vrtca, pa še vsem bo padel v oko, kar v množici SUV sploh odpade.

3je mulci pa pac avto kot tak vsec- sto ljudi sto cudi ane, pa vsak za svoj eur odgovarja, pa ja nismo na vasi pa vemo kolk mamo dolgega pa kaj ma sosed nam ke vseeno

Pac to je vsec in zdej samo vprasanje al za kratke relacije dizla ubijat pa na ta racun v startu par K vec placat